13jjan/12

den 13 januari 2009

En trevlig tisdag.

En trevlig tisdag absolut :) .
Jag vaknade imorse när min underbara älskling skulle kliva upp runt 04.30. Men jag spelade lite harpan på datorn tills min älskling åkte och sedan somnade jag om. Vaknade runt 8, sedan vaknade jag 10.50 ungefär. Bestämde mig för att kliva upp och duscha ,fick då en väldans huvudvärk men den gick som tur över :) .
Sedan efter jag fikat lite gott varmt te och macka så ringde jag till Ida vi skulle ju ha bakat idag. Hon kom över och vi åkte iväg och åt Lunch på MAX. Muuuums :) . Sedan skulle vi åka hem men då frågade jag om vi skulle åka till Maria ( Idas storasyster) . Så vi köpte med oss lite fika och begav oss ut till Strängnäs! Vi fikade lite och träffade lille William som nu är 9 månader, han var lite förkyld så han var jätte ledsen. Men vid 5 somnade han. Stackars liten, inte lätt när man har feber och snuvig samt hosta och två tänder börja komma.. Men han somnade ju den lillprinsen :D .
Ida och Jag åkte sedan hemöver till mig för att göra lite middag, idag fick det allt bli lite makaroner och denniskorvar :D. Snabbt och lätt så vart vi mätt ;) .
Var inte roligt att åka på motorvägen och hem, så jävla mörkt och blåste som tusan, haha sa till Ida att snart kommer väl vattnet gå. Blir så oroligt när jag åker på vägar och man inte ser vägen särskilt bra. Men vi klarade ju av det, vi åkte förbi ICA MAXI har ju brunnit där och allt är förstört så det fick lov att stå väktare vid insläppet för det var såååååååååå mycket folk som ville in. Tror F*N hela Södertäljes befolkning var där. hahah Tack och lov att vi INTE skulle in där iaf.

Min Underbara Sambo har jobbat heeela dagen, han kommer som tur snart hem så ska jag göra lite fika och mysa med honom. Sedan ska han träna innan vi ska lägga oss och jag får massera hans fötter :0) Jag gillar liksom att massera fötter och rygg. Skulle vilja jobba inom hudvård,eller på SPA.
Nu ska jag vila magen och kika lite på Top Model 11 innan hjärtat kommer hem.
8 DAGAR KVAR NU ÄLSKLING, SEDAN BLIR VI EN HEEEL FAMILJ!!!
Älskar min underbara älskling/sambo/bäste vän Marcus Engström av hela mitt hjärta -v-
12 januari 2009

Hemma


Här har ni bild när jag ligger ned och sedan när Jag är på väg upp.. Haah världens Kulle ;) Liiiten fis som ligger där :-)









Middag

Ikväll vart vi bjuden på middag hos Uday och Ida. Det vart kött och paprika samt kyckling med ris,tsatsiki och vitlöksbröd med lite sallad. Verkligen jätte GOTT!! Det var inte sista gången Uday fick laga middag =D. Tack återigen Ida& Uday för den goda maten och sällskapet, verkligen trevligt. Ida har fått det så fint i sin lägenhet nu och lite avis man är ;) hehe... Sen fikade vi lite gott och drack te och kaffe :D Riktigt trevligt. Imorgon så kommer Ida hit och vi ska baka lite och ha det trevligt. Länge sedan man bakade nu ju :D ... Lite jobbigt när man är så stor nu.. bara 9 dagar kvar :D Nu ska jag gå och mysa med mitt hjärta och äta lite chips ;) Ha en bra kväll.. / c


---------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0