15feb gud så skönt

den 15 februari 2009

Gud så skönt.


Gud så skönt det är att vara ensam med familjen nu ett tag så man får landa lite. I Torsdags kom min Mamma och Janne hit. Mammi kom runt 2 vi tog ner barnen på stan och kikade lite. Vi skulle till BVC 16.00, Lucas väger nu 3320gram medans Liam väger 2875 gram. Våra stora gossar :D även 3 veckor och 4 dagar gammal. Herrejössanes vad tiden går fort när man har barn, man vill helst frysa tiden och leva just nu, här i ögonblicket. Igår var det Alla-v- ans dag igår. Fick ett jätte fint halsband med hjärta och en fin vit sten i. Min älskling fick en tårta där det stor "Älskar Dig" och sedan fick han kärlekscheckar och dem kommer att användas flitligt =D Var roligt att ge något roligt till honom =) Sedan fick han ett jätte fint kort och en korthållare :D våra små älskade söner, Mamma och Pappa älskar er mest av allt på denna jord!

Vi har fått väldigt mycket med hjälp av mamma och Janne,dem har tagit barnen alla nätter dem varit här så vi har fått kunnat sovit ut. Sedan tagit med sig barnbarnen på liten biltripp samt att dem hjälpt oss städat och diskat och så. Jag är så tacksam över allt ni hjälpt oss med! Tusen Tack igen!! Ni är helt underbara. Mormor började gråta idag innan hon skulle åka, ville ej åka från barnbarnen :D Men vi kommer nog upp inom snar framtid =) Jag älskar dig Marcus Engström av hela mitt hjärta. Du är verkligen mitt allt. Utan dig skulle jag inte klara av att leva. Du gör mig så lycklig och glad, jag kommer alltid finnas vid din sida. Vid med och motgångar. Kommer aldrig lämna dig, kommer alltid vara du och jag! Tack för dem fina barnen du givit oss, det går inte en dag förbi utan att jag tänker på hur mycket jag älskar dig!! Du får mig att vilja leva, du får mig att må bra och du får mig att känna mig trygg. Älskar diiiig så mycket!!!!! Kyssar din Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0