8jan

8 januari 2009

Torsdag

Vi 3 ;)
36+1
Stooooor magen ;)
Emma snart har du en sådan stor mage du med ;)
I love you all 3. Marcus du är mitt allt, tack för att du gett oss dessa två barn . Love You!!




Oooh my good... Hade världens muppigaste dröm i morse. Jag skulle iväg på medarbetarsamtal i dag hos min chef. Och jag är alltid rädd att komma försent. men men....




Min dröm var konstig,drömde om att jag bad marcus väcka mig nio och sen ringer mobilen.. Då är det min chef och frågar vart jag 'är, och jag hade råkat försovit mig ,vaknade halv elva då jag egentligen skulle vara där. Och jag sa att ja kommer om tio minuter men hon hade inte tid att vänta.. sedan började ja på att bråka på stackars marcus. Sen vaknade jag till liv, vågade inte ens somna om så jag klev upp halv nio =) Man drömmer så mycket sjukt nu när man är gravid...Hahah jaaa ni, inte lätt... Men allt gick bra, var faktiskt jätte roligt att få "egen tid" med sin chef så man får sitta ner och prata om allt. Jätte roligt :)
Idag ska jag göra lax till middag, muuums så gott!!! =) Nu tänkte jag bjuda på lite bilder!! :D
Och ännu en gång Grattis Lillsyster !!! :D I Love You. -v-¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Nu bjussar jag på lite bilder från denna vecka 36+1. Saknar er ALLA där hemma.


Kommentarer
Postat av: Kim

men gud tjejen.. jag hade ingen aning! GRATTIIIIISSSSS :)

2009-04-27 @ 20:26:30
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0