:)

den 26 mars 2009

Städning.







Ja men lite städning idag, pojkarna ligger och sover så sött just nu. Lucas sover i barnvagnen och Liam i sängen här bredvid mig. Jag kan bara inte somna om nu när dem väl sover... men men . Så har man så jävla piss stökigt så jag blir galen!! Måste ta itu med lite städning idag det behövs verkligen. Och en förbannat jobbig disk även som står där och väntar på att få bli diskad.
Men först får pojkarna vakna så jag kan ge dem lite mat innan jag fortsätter, för annars påbörjar man med något och sen blir det inte klart!
Nu har även lilla Lucas vaknar och ligger så gulligt i vagnen och Liam verkar vaknat.
Igår träffade jag Sara och Erica på stan och det var jätte trevligt tjejer att luncha med er ;) Haha väldigt possitiva saker vi pratade om ;P. Det var kul att få prata lite med brudarna :D . Det får vi göra om verkligen :D . Sedan nu ska man ta itu med att gå ner mera i vikt. Så jävla less på dessövervikt som man bär på!!! Så nu börjar det roliga!
Får ta promenader varje dag med barnen och träna lite lätt och avstå från pasta och potatis och sånt.
Det är inte kul när man inte gå ner i vikt och speciellt efter en graviditet. Det är jobbigt men lyckas kommer jag absolut att göra!
Nu ska jag ta barnen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0