=)

den 24 mars 2009

Äntligen!!

Liam & Lucas
Tjenixxens!!

Äntligen så har datorn kommit hem och den funkar. Typiskt att den skulle dö bara så där.
Men nu kan jag fortsätta med bloggen :) Och berätta vilka underbara barn man har, hehe .
Idag kl.9.00 ska vi på efterkontroll så jag hoppas det går bra. Har varit vaken sedan 02. Är väl en aning plumsig just nu, men sånt är livet när man har barn ;) Jag och Lucas duschade vid 5 imorse, han hade spytt och var inte på något humör alls. Så då tog mammsen med han i duschen och då blev han glad :)
Våra små hjärtan dem växer och växer nu :) Så roligt när dem börjar vara " med" mera och så :) .
Har varit och införskaffat mig babysitters till grabbarna och dem är verkligen bra att ha. Om man nu som mamma vill kunna göra lite andra sysslor än att bära på barn dygnet runt =).
Så nu ska ja styla mig sedan ge Liam lite mat sen bär det av till Mvc.
Mera kommer ikväll. Ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0