Godmorgon!

Godmorgon!
Ja idag  vart jag väckt av lilla Lucas som låg och pratade rätt så högt ;)Han väckte till och med Liam.
Så gulligt på morgonen för Liam tar verkligen tid på sig att vakna , rätt så seg  ibland den lille mannen!=)
Min kära älskling jobbade jouren tills idag, och jag tror pojkarna kände på sig att jag skulle vara själv med dem och gud så griniga dem var hela kvällen. Hann inte ens äta middag, fick sitta och äta vindruvor och dricka vatten! Så såg min dag/kväll ut igår.Men så kan det ju bli ibland.
Det är inte alltid så lätt med 2 barn, men jag älskar det nya livet jag lever :).Ångrar mig inte för en sekund,allt  detta är det jag alltid velat haft.
Jag har en underbar sambo,underbara barn och ett underbart liv och ens liv bli fyllt av kärlek från dessa 3 killar. Dem är mitt allt ,mitt liv.
Har en sådan tur som hittat en sån fin och underbar kille som Marcus, han är allt det jag önskat mig,och då kan det inte bli bättre=) .
Snart kommer han hem och då ska vi mysa hela familjen!! :)
Jag funderar på en opromenad med barnen idag och samt köpa med mig jordgubbar hem , kanske göra något gott till fika ikväll, kladdkaka eller något med glass? fick sådant socker behov ;)
Vi kanske ska flytta till en större lägenhet möjligtvis en 3:a, om det inte hade varit för dyrt här nere så hade jag köpt mig ett hus.
Men vi vill ju på samma gång hemöver till underbara Norrland,men det lär nog ta ett tag det. Så ni får komma och hälsa på här nere lite oftare ;)
Saknar alla i Sundsvall går inte en dag utan att jag tänker på er alla vänner och familj.
Så här mysigt har vi haft det nu på morgonen! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0