hemma 26 jan.09/den stora dagen

emma!







Hejsan! Nu har vi äntligen kommit hem med våra små prinsar. Den 21 Januari 08.37& 08.38 kom Lucas och Liam till världen. Den bästa dagen i Marcus och mitt liv Var när tvillingarna kom. Jag åkte in den 21 och var där 07.00. Fick byta om till dem snygga sjukhuskläderna och få kateter. Det var inte roligt kan jag säga. Marcus fick klä på sig operationskläderna, jävligt snygg var han i dem ;) Grr' :-) Jag var så spänd tills jag fick ligga utanför operationssalen och vänta. Då kom tårarna, dem bara rann och rann,har man aldrig gjort en operation då är det självklart att man reagera så som jag gjorde. Det vart ju inte bättre när dem skulle sätta spinalbedövningen, jag kutade ut ryggen till Dr. Martin och han kände på mina kotor och jag skrek. Fy tusan vad öm jag är där. Måste träna upp dem senare när jag får börja.
Och spinal bedövningen gjorde så ont så jag vart illamående tills bedövningen började verka. Man kände sig som en deg och att man inte hade några muskler eller något i sig. Väldigt skön känsla :P haha-... Sedan fick Min älskade Marcus distrahera mig lite för jag vart jätte nervös när OP.DR kom in. Sedan frågade jag har ni lagt snittet?, vi är på väg att ta ut tvillingarna nu.
Dåligt paff man vart hah kändes inget, bara att någon rörde om i magen på mig. Sedan hörde vi ett skrik från Lucas 08.37 och 1 minut senare skriket från Liam. Dem var såå fina, men inte alls söta med allt foster fett dem hade på sig. =) Marcus gick ut och fotograferade och klippte strängarna, sedan kom dem in med våra barn =D Det bästa någonsin som hänt mig är min älskling marcus samt våra två barn :D Jag älskar er så otroligt mycket! Nu matar jag lilla Liam. /c
---------------

Den Stora Dagen! =)

Godmorgon! Nu är klockan 04.28,jag vaknade runt halv tre var rätt så pigg då. Låg och tänkte på barnen och så,är väldigt nervös inför snittet idag. Man är så full av nervositet så jag får tårar i ögonen, men det får man ha en dag som just denna.=) Vill tacka alla för dem fina smsen,det värmer jätte mycket ska ni veta! Ni är dem bästa som finns-v- Jag har inte riktigt fattat att jag ska bli mamma IDAG!!!! Svårt att förstå något sådant STORT. Man får möta dem två personerna som bott i ens mage nu i 9 månader, man är väldig nyfiken men samtidigt små rädd :) Det är två liv som kommer till världen med olika personligheter. Försökte ringa min kära lilla syster igår kväll 3 ggr, men samtalet avbröts så fort det kopplades upp :( ville så gärna prata med henne lite innan snittet. Min älskling syster, hon är den bästa som finns-v- Hon blir inte bara Moster utan även Gudmor till bebisarna :D Sedan gudfar blir Marcus bror Niklas!:) Så bortskämda dessa ungar kommer att bli!! =D Och Pappa nu får du ta och bli frisk tycker jag, Din förkyldning kanske försvinner när du får se dina underbara barnbarn :) Och jag får inte äta eller dricka, är så himla hungrig och världs törstig, uscha men sedan på eftermiddagen får jag ju i mig mat troligtvis :D Om 34 minuter ska min älskling kliva upp , han ligger här så sött och snarkar som tusan =) Det är bra att han har kunnat sovit inatt så han orkar med dagen. Jag lär ju vara ganska sliten, men tur att Marcus har extra krafter =). Nej nu ska jag hoppa in i duschen och duscha ordentligt som BM sa igår. Men nu får ni allt hålla tummarna för att det går bra för oss alla 4 . Mera kommer då vi är hemma från BB. Massa vara kärlekskramar från Cissi till alla i min underbara släkt, vänner och familj! Love You All! -v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0