love&happines

7 januari 2009

1 År Av Kärlek Och Lycka!

Ja just precis 1 ÅR av kärlek och lycka!! :)
För ett år sen blev jag och min älskling tillsammans och kärleken blomstrar som aldrig förr :)
Älskar Marcus så otroligt mycket, är så lycklig över att det är han och jag.
Plus att vi blir två till om ungefär 1 och en halv vecka ;) Vår två små tvillingar kommer ut.
Ska bli så underbart att få se dem små liven som ligger/ har legat i min mage. Riktiga boxare verkar dem vara=).
Man kan inte vara mer lyckligare än var jag är nu! Marcus tog mitt hjärta och mig med storm, älskar allt med min älskling även om han blir lite putt när han spelar spel ;) Men han är den finaste,snyggaste,vackraste,goaste, underbaste och ger mig sååå mycket kärlek och närhet och omtänksamhet.
Han är ALLT jag alltid drömt om och önskat mig.
Jag älskar dig Älsklingen min -v-
Nu är jag i vecka 36+0 och barnen sparkar på som bara den :).
Det är inte så länge kvar tills dem kommer, fick lite sammandragningar idag men det får man tåla. Tog 2 st 500 mg alvedon och det hjälpte. :)
Idag har jag och min älskling varit ute och gått en sväng runt broarna, och kollade på änder och svanar som var ute. Såg en jätte fin svan som var brunaktig, hur snygg som helst. =) Vi var ute 1 timme i det kalla härliga vädret. Fick stavar i julklapp utav svärföräldrarna och måste ju passa på att gå lite medans man har tid :) Sen kommer det bli lite svårt efter snittet :) .

Vecka 36
Barnet:
Ungefär 45 cm och mellan 2.5-2.7 kg. Barnets sugmuskler har blivit starkare och det har blivit rundare i hela ansiktet. Hjärnans slutliga mognad inträffar vid denna tid och en färdig individ gör sig redo att födas. Nu är det bara slutspurten, den sista månaden, kvar men redan nu går det bra att födas till ett liv utanför livmodern. Barnet har trängt ner djupare i bäckenet, magen har sjunkit och plötsligt blir det lättare att andas. Barnet lägger på sig ytterligare ett kilo under den sista månaden. För dig som väntar tvillingar kan stunden vara inne att föda nu. I genomsnitt föder tvillingmammor mellan vecka 36 och vecka 37.

Nu blir det till att kika på andra bloggar och sedan massera min älskade älskling.

Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0