Lucia/onsdag- old blogg

God morgon.:-)innan jag börjar skriva vill jag bara säga att..Malin,Malin v,Ann,Sarah,sara,emma v,emma e,therese,sandra,monika,sandra,therese,helena,frida och alla dãr uppe i Norrland. saknar er allihopa ni e mina änglar!ni är dem absolut bästa vänner man någonsin kan ha. Vill passa på au GRATULERA EN UNDERBAR vän som ska bli mamma. Så glad för eran skull,det är ni värda och så mycket mera! :-) Idag är det lucia,jag tyckte den inte var någe bra på tv.n! vi har ännu inte fått snö.. lite tråkigt. nu får barnen komma ut så vi kan åka hemõver till snön. jag vaknade två inatt mådde rikigt dåligt,kändes som att man skulle spy. så jag klev upp och kollade på tv. sen vaknade jag 4. trist nog. så idag blir det vilodag idag. igår vann kevin på idol,han var en värdig vìnnare. :-). nu blir det lite väder. Ta hand om er. Jag Älskar Dig Marcus av hela mitt hjärta! nu är det inte länge kvar hjärtat!:) KRAM C'
--------------------------------------

hej:-) idag är jag uppe med tuppen. klev upp runt tio över sex:)var ganska trött. jag tvättar lite nu och har diskat lite. datorn har lagt av så jag kör via mobil nu. tvillingarna sparkar och har sig där inne:-) måttet ligger runt 34. men nu så har vi fått en ny bm. våran ska byta ställe,det är lite synd när man snart ska föda. hon är en ängel! men efterkontrollen blir hos ängeln så hon får träffa barnen! Snart är det jul och jag har ej fått mina sjukpengar! Ganska less vill ju handla lite klappar och fixa klart till barnen. Nej nu ska jag fika lite. Ha en underbar dag allesammans . JAG ÄLSKAR DIG MARCUS AV HELA MITT HJÄRTA! SAKNAR ER ALLA DÄR HEMMA. Kram C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0