Old Blogg.


Ultraljudet.
Kl.12.23-Nu har jag kommit hem från ultraljudet. Beräknad vikt 2207gram.
Tvilling1- 2009gram,Tvilling2-1572 gram . Så om två veckor den 2/1-09 ska vi tillbaka och mäta dem.Har inte tvilling 2 vuxit mera så åker vi till huddinge.
Han får inte hamna för långt efter, men barnen har inte vänt på sig.
Vi kommer att få Januari barn :).
Marie som är barnsköterska pratade med mig samt en annan gravid tvillingmamma. Så Sophie och jag började prata lite med varandra samt hennes kille var med. Dem verkade jätte trevliga :) Dem hade också beräknad förlossning en 3 februari. Hon är i vecka 34. Jätte skojsigt att man ska få träffa dem när barnen kommit ut :) . Det ser jag fram emot :).


Alltid kul att lära känna nytt folk :). Men Kejsarsnitt blir det för våran del ialla fall.

Man blir ju lite nere när ena tvillingen är lite mindre, men man är ju bara oroliga över sina barn. Vill ha ut dem nu så man får gosa med dem och ha det mysigt tillsammans våran lilla familj.

-v-Tack Älskade Marcus att du finns vid min sida , du är så otroligt underbar,Kommer alltid att älska dig hjärtat, för evigt.-v-

Nu blir det vila
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ÄNTLIGEN TORSDAG!!


Vecka 33:Du kan skilja barnets bakdel från en fot eller ett knä.Rörelserna liknar mest knuffar och sparkar. Nu är barnet kanske för stort för att sväva omkring i fostervattnet. Det har antagligen intagit det vanliga fosterläget-med huvudet neråt,som det stannar kvar i fram till förlossningen. Ditt mått ligger nu mellan 31-33 cm. Barnen blir 225 g större för var vecka som går. Klockan 10.00-11.00 så ska jag till ultraljudet och göra mätning, flödet och viktkontroll samt bedömning med läkare,och idag får vi se om det blir vanlig förlossning eller kejsarsnitt :) Vi får hålla tummarna.=D Så länge våra kära barn kommer ut friska och mår bra, så är blivande mamma och pappa glada :). Jag vaknade runt sex då min kära sambo åkte till jobbet,önskar han kunde legat kvar och myst med mig! Saknar han så mycket så fort jag är ifrån min älskling!=) Jag trodde man skulle kunna somna om , men ikke..Så jag började kika lite på min blogg tog lite fil med muslii och spelade mahjong lite. Sen nu ligger jag i sängen och skriver lite här :)Får dra mig till 8 så det är rätt å skönt , blir ju annat när barnen kommer till världen :D Det kan vara mindre än 4 veckor kvar innan barnen kommer eller cirka 5 veckor kvar.. shiiit vad nervös man kan vara :P hehe Men både Marcus och Jag känner oss redo och vill att dem ska titta ut snart. Eller redo och redo, kan någon som aldrig varit mamma/pappa förut någonsin bli redo för något dem inte vet något om??:P mm den fråga tåls att tänka på hehe, menar allt är ju så nytt och det är ju faktiskt två nya liv som startar =D .Ett rejält stort ansvar som jag ser fram emot med lycka och glädje :D.
Nej nu får ni vänta tills eftermiddag innan ni får reda på hur det gick. Karro gumman, jag hoppas allt går bra för dig på förlossningen ,håller tummarna och tänker på dig. :) Hehe har man inte VÄRLDENS SÖTASTE SYSTERDOTTER =DTrollungen!! =) Monika vi saknar er med =) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0