Äntligen så är min Älskling Ledig!!

Min älskade Älskling är äntligen ledig 3 dagar, gud så mysigt vi ska ha det hela familjen! =)
Idag har jag varit och handlat lite kläder till killarna. Dem fick 1body med tiger på.,1 t-shirt ,1 set med byxor och hoodtröja samt varsina skor. All from H&M.

Hittade så fina pyjamaser men det får bli lite senare =) Ska se om det finns liknande till Lucas även =).
Idag har Liam varit vaken hela dagen,men när vi var på väg in i porten hemma hos oss då kunde han somna. Så ja, han sov väl 5 minuter haha. Men han slog igen sina små blå vid 6 tiden ikväll. Och Lucas som ju En lur mitt på dagen så han är vaken nu och ligger på golvet och leker lite. Han är inte så där värst gnällig ikväll, och det är  så skönt.
Tycker så synd om han när han ska få 3 tänder på samma gång , och då får man ju väldigt ONT. Men har har inte fått feber ännu, men det kanske inte har slagit till det ondaste än.

Vi får hoppas på att lillkillen inte får feber utan klarar sig utan den. Men vi har inte sett några toosingar på Liam , han verkar inte vilja ha mera tänder. Han verkar nöjd med dem två han har =) .
Nu har M kommit hem och han ser på fridrotten, själv har jag diskat och plockat undan och viker nu tvätt.
Imorgon får vi våra Köksluckor Tack och Lov . Det känns ju lite naket eller vad man säger utan luckorna :P .
Så nu får vi vänta och se när de tänkte börja måla och tapetsera samt fixa vårat badrum som börjar lukta möggel i nu.

Usch!! 

Och ni ska höra Lucas när han pratar, mitt i allt börjar han morra som om han vore en hund:P Hehe låter så roligt.

Nu mina kära läsare blir det kvällen från bloggen. Ska göra klart här och sedan mysa med min familj.

Ha det gott
/ C


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw vad gulligt:P hihi de kanske saknar ludde vem vet :P

Jag hoppas vi ses snart.. miss u all!

kram

2009-08-21 @ 14:59:01
Postat av: ISAS MAMMA.

heej! jo det är bra med mig, bara grymt trött hela tiden :O hur är det själv?

Jag har BF 20 september, idag är det 29 dagar kvar :) kram på er!

2009-08-22 @ 11:57:02
URL: http://idaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0