Godmorgon.

Godmorgon just nu sitter jag här och har nyss duschat och klätt på mig halvt som halvt. Idag ska vi till farbror doktorn med lilla Lucas. Han ska få droppar i sina ögon och sedan efter en timme får vi träffa läkaren. Så vi hoppas  att det kommer gå bra och att allt ser bra ut. Menar det värsta som kan vara är ju att han får glasögon och det har ju inte gjort någon skada förut =) . Blir bara bra så han får se ordentligt än dåligt isåfall.

Igår pratade jag med min kära Pappa & Mia  dem är på Öland nu och gissa hur avis man är =) . Skulle vara kul att åka iväg lite. Men nästa sommar kanske det blir Kolmården med barnen. Får väl se vart det lutar =).
Som sagt det är långt tills nästa sommar. 

Liam ligger bredvid sin Far i sängen nu och sparkar lite här och där, Och Marcus han känner ingenting. Och Lucas han sover som en stock.

Måste ju berätta en rolig nyhet !!! =) Lucas håller på att få sin 3:de tand såg det igårkväll när han bet mig =) . Inte undra på att han är trött och lite extra grinig , mammas och Pappas lilla Goskillar.

Nu ska jag göra mig  i ordning.

Uppdatering senare.

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0