Helloooo....

Oh yes im back! ;)

Hello everybody allihopa!

I
går
var Jenny&William hos oss och hälsade på :) Var så roligt att ni ville komma. Vi tog en promenad och fixade lunch sedan då vi skulle sätta oss ner för att äta vid en parkbänk visade det sig att det  var fullproppat med massa vidriga fästingar. Dåååligt det började klia i heeela kroppen, så det slutade med att vi stod på vägen och åt :D hahah really nice ;D
Sedan träffade vi hennes sambo Lucas,en vääldigt lång kille & jätte trevlig =) .
Sedan begav vi oss hemåt och när vi kom hem var vi båda dö trött, haha sådan hett väder så vi svettades ihjäl. Riktigt äkligt varmt väder . Vi kom hem och var helt utslagna ungefär :P . Men vi hade roligt,det måste göras om :D
Så roligt att umgås med de mupparna ;D

Idag har vi varit hos farbror doktor med Lucas, och det gick jätte bra. Dr. girl tyckte att han var en väldigt fin och välmående liten pojk.
Vi fick göra ett nytt urinprov, för det förra visade tydligen lite galet så dem fick göra ett nytt och kolla om det.
Deras maskiner är tydligen väldigt ömtåliga.

Så om några veckor / månad får vi se vad det visar.
  igår kom mina kära pappa och mia, med min farmor & farfar, det var otroligt roligt att ni alla ville komma. Det betyder så mycket att ni ville svänga in och hälsa på. Vi blev jätte glada=)

Pojkarna fick vinteroveraller,vantar,mössor,sockar,kalsonger,body,byxor,nalle puh film & en liten tunnare vinteroverall.:)
 Av farmor och farfar fick dem 200 kr var & pussel! =) 
& sedan fick jag/vi en jätte fin räkskål av farmor&farfar=). & Polkagrisar av pappsen och mia :D

Tuuuusen tack!! Ni är dem bästa=)
Tusen tack för allt fint!!!


Och Vi saknar er Faster & Kenta :D
Trodde jag hade fått med alla igår im sorry for that ;)

Mina brills kom idag äntligen YES!!=d
Trivs väldigt bra i dem=)

Nu ska jag luta mig bakåt och njuta utav att min älskling är ledig och bara mysa med dem =)

Ha d´ gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0