Regn regn åter regn..

Regn regn regn...  Varför måste det regna just idag för ? ..

Inatt så vaknade jag vid 04.30 och mådde jätte dåligt, illamående och huvudvärk. Fick kliva upp och ta en postafen samt hämta en hink utifall att jag skulle spy..

Men jag mår bra nu känner ingen huvudvärk eller illamående än så länge, och det tackar jag för.
Igår kväll så satt jag i soffan bredvid min älskade sambo M ,och kliade mig i huvudet och känner plötsligt att jag har knölar. 3 st gjorde ont, jag har ju haft knölar ett tag men inte så att det gjort ont när man tagit på dem. Vad kan det vara för något ? Någon som vet?  Man blir ju lite orolig...

Idag får det bli en mysdag här hemma, går runt i mina kärleks mjukisar och mjukiströjan and NO MAKE UP!! Så skönt när det är booring väder ute och det blir heel mysigt.


Ska nu lägga upp lite bilder på Pojkarna när dem lekte med William och lite kort på Gammelfarfar&Gammelfarmor som myser med killarna =)


Enjoy. = )

KÄRLEK
   

VÄNSKAP.
            

                                           



Nu säger vi hejdå för idag =)


Kommentarer
Postat av: syrran

Saknar er så mycket! Ni har tur ni som får lite besök/sällskap ni!!, hoppas vi kan hälsa på er snart. kramar

2009-08-26 @ 11:45:19
URL: http://sandra-bergsten.bloggspot.com
Postat av: syrran

jo det förstår vi, men vore ju oxå kul om någon annan ur hela släkten eller våra vänner kunde ta fingrarna ur ***** och komma upp över en dag eller så :P men men :P miss u

puss puss

2009-08-26 @ 13:38:42
URL: http://sandra-bergsten.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0