Söndag.

I Fredags träffade vi Jenny & William på stan, pratade jätte mycket och hade sjukt roligt.
Hittade mössor till Lucas&Liam , hur sööta som helst.  Marcus och Ida var även med och vi åt lunch jätte gott, jag åt en bakpotatis med skagenröra. *muuums* så sjukt gott.
 Det var så roligt att träffa Jenny & William , dem är så underbara människor, hon är speciell den där Jenny :) 
Och hennes son William lillsnyggingen själv=) , Han lekte lite med Liam medans vi åt =).  Så roligt det var att se .

Senare på kvällen vart vi bjudna till Ida på middag, hon hade sin "kompis" Marcus på besök. Det var jätte trevligt, vi åt gott, pratade skit och hade väldigt mysig kväll.
Vi gick hem runt 11 och Liam vaknade till då vi skulle hem och fick sedan välling hemma. 

Igår så var vi hundvakt åt Mimi,hon är ju så go och rar, så vi tog det mest bara lugnt igår. Handlade mat till Pojkarna och sedan var vi mest hemma.  Vi testade någon fiskgratäng, Marcus hittade receptet på internet. Guuud så jädra gott det var. Ska minsann äta det till lunch idag.
Den maträtten kan jag rekomendera =)

På tisdag ska vi på sjukhuset , hade fått en ny tid utav läkarna i fredags, så efter det åker  vi till Jenny& William . Vi längtar så mycket , ska bli jätte roligt att umgås.

Lucas tänder är ju på G men dem är lite segare den här gången, men han är ju som tur inte jätte gnällig som sist. ( inte än i alla fall.) Och Liam har även blivit hård i magen, så nu får dem magdroppar, D-droppar och katrinplommon får se om den går bättre för honom.

Snart börjar mammagruppen igen och det längtar jag efter, är så roligt att träffa alla mammor och deras barn! =)
Jag längtar efter mycket nu när man varit i Norrland hela sommaren. Har verkligen saknat denna lilla stad & alla i den=).
Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, Men man trivs liksom i den här staden nu och känns väldigt hemtrevlig.
Shiiit... skrev jag det där? kan inte tro mina ögon att jag ens skrev det =) . Jag trodde aldrig jag skulle känna så om Södertälje. Men jag älskar att jag äntligen fått den känslan =) .

Igår när vi städade så la vi ner Lucas på golvet  och han började genast ställa sig på huvudet och står rakt med benen & armarna, precis som om han försökte ta ett steg ;D. Det var jätte roligt att se =) .

Nu ska jag ta lite frukost med min älskling &  sedan fixa ordning lite innan Ida kommer på fika.

Ha en underbar dag med era familjer.

Vi saknar er alla , Mormor& Morfar Janne, Mormor Mia&Morfar,Gammelfarmor gammelfarfar,Patricia,Farmor,Farfar,Fabror Niklas,Mostrarna Sandra&Monika,Morbror Rikard, Kusinerna Amanda&Max,Ida&Lina. och alla MINA kära vänner. Ni har ett hjärta utav guld!!




Kommentarer
Postat av: Faster

Fick inte Faster och Kenta vara med ;o) Kram

2009-08-24 @ 09:45:41
Postat av: Anonym

hehe vilka fina saker du skriver om oss =) tusen tack :P jag har länkat till din blogg nu hoppas de va okej.trevlgi helg.. puss

2009-08-27 @ 19:31:53
URL: http://www.metrobloggen.se/jennymangs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0