I´M BACK

Tjenixxens allesammans! :)
Now i´m back ! Det känns skönt att våran dator äntligen är färdig. Nu kan jag ialla fall blogga någon gång om dagen eller det jag själv hinner med :)

Jag kan ju säga att det är väldigt mycket med 2 små prinsar som är i fullfart från dem vaknar tills dem somnar=) .
Så otroligt roligt att vara mamma, det är nog det bästa som har hänt mig. En sådan speciell uppgift och rolig, när man får se sina barn växa upp och göra framsteg från dag 1.
Sådan underbar kärlek.  Lucas och Liam är nu 6 månader och 3 veckor. Gud så tiden går fort =) .
Man tycker det var nyss vi fick våra små hjärtegryn. (:

Och jag vill säga grattis till Emma & Joel som fick en son den 30/7 En liten fin Viggo. Grattis!!=)

Barnen Morfar och Mormor Mia har varit på besök här några dagar, och killarna har kommit in i en blyg period just nu. Liam smälter fortare än vad Lucas gör. Lucas han började skratta åt sin Morfar den 3:de dagen dem var här. Så lite smått blyg är dem allt.

 Igår kom Johan och Therese hit och träffade pojkarna, Therese har ju inte sett dem förutom på kort. Och det var riktigt roligt att dem kom =) . Länge sedan sist var det. Men fler gånger blir det nog  om vi flyttar hemöver =)  Som vi båda vill!

Idag vet jag inte alls vad som sker, ska se vad min älskling vill göra. Vi kanske bara tar det lung med , för  detta är Älsklingens enda ledig dag!  :) Då vill man ju ha det lite mysigt.=)
Ska se vad jag kan hitta på åt min snygging (:  .
Nu  vaknade Lucas som somnat i våran säng  :)  Han har rätt så snygg frisyr idag. =)
 Jag höll på glömma en sak, vi har fått hjälp med våran tvättmaskin att installera den så äntligen kan man tvätta=)

Vi har tyvärr en vattenskada i vårat badrum och besiktnings killen och våran förvaltningskille kom och kikade, det var vattenskada hela kaklet och golvet. Kaklet vid badkaret  var så löst det satt bara fast vid själva tapet/färgen så den är ju redo att falla itu .  Sedan ska vi få målat och tapetserat i hallen,köket,sovrummet & Vardagsrummet.  Äntligen kommer det att bli hemtrevligt hos oss =) -

Lite bilder kommer från Lucas& Liams dop den 25/7
  


   



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad fina ni var på den stora dagen! ett halvår har verkligen gått fort =)!

2009-08-15 @ 19:13:40
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Fru Evelina

förstår det =) ni har ju dessutom dubbel glädje hihi!

bebis i magen mår jättebra =)



kram!

2009-08-16 @ 09:51:17
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Emma Viklund

ÄNTLIGEN ETT NYTT INLÄGG som jag saknat och väntat*...



Aaaw, tack gumman för gratulationen i inlägget! :)



Vad fina bilder på era söta gossar! Hur mår ni? Blogga mer gumman, vill läsa om er vardag ju!!!!

Kramiis

2009-08-17 @ 08:55:17
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Emma Viklund

Nästa gång ni är i Sundsvall, så måste vi ju ses!!!

2009-08-17 @ 08:56:52
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0