Varm sommarmorgon.



Gud så härligt det är med en varm sommarmorgon, finns inget bättre att vakna upp till. Eller jo det finns det ju, jag menar hellre sommarmorgon än vintermorgon =)

Lucas& Liam fick sova i våran säng i natt då pappa Marcus jobbade jouren. För jag är så orolig att jag inte ska höra dem.
Men snacka om plats dem tar när de sover :P Känns som om man vill ha 4 dubbel säng! =) Men det var så mysigt.

IDag ska vi med Pappa Marcus till sjukhuset sedan hemåt.  Och vi ska bara mysa idag och ta det lugnt =)
 Undra om man ska gå till parken och leka med barnen också? låter ju riktigt mysigt.

Nu ska jag dricka mitt isvatten och lägga upp bilder .

     

Mamma&Pappas älsklingar, Vi älskar er mest av allt på denna jord!

Kommentarer
Postat av: Faster

Godmorgon :o) LÅter som ni skall ha en mysig familjedag. Har du bara köpt leksaksglasögon eller!!!!! 725 kr inträde till optikern här, sedan tillkommer glasen som brukar vara skit dyra. Men du kanske bara har vanliga glas, inge antireflex och en massa "skit" :o) Ha en bra dag och sköt om er. Kram Faster

2009-08-19 @ 09:48:51
Postat av: Emma Viklund

aaw, vad stora dom blivit :) måste bara ta och ses nästa gång ni åker upp.. när blir det tror du?? kan ju ses i sundsvall då vi hälsar på malin! :)

2009-08-19 @ 10:46:24
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: syrran

Gud så jag saknar er:( grabbarna bara växer och växer och inte kan jag vara där hos er och njuta av det!!! uscha:(

saknar er så otroligt mycket

2009-08-19 @ 12:43:46
URL: http://sandra-bergsten.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0