Lång tid.

Hej mitt vinterland!
Denna efterlängtade snön har äntligen kommit! =)
   
Lite mera bilder där vi bor.
    
Idag har vi varit på stan och träffat Ellen med Nellie,Jenny med William, Linda med sin höggravida mage:),Lindas syster samt vän. Det var riktigt roligt idag. Och dem är så super snälla : ) . 
Men vi hittade iaf en skjorta till Liam inför julen nu fattas det byxor och en skjorta till Lucas.
 Idag så kom även barnen Farmor oc Farfar :) Så häääärligt att dem äntligen kommit,, och pojkarna blev så glada! =)
Den som skriver anonymt får gärna skriva sitt namn så jag vet vem det är ;). 
Nu ska ja fortsätta vara trevligt sällskap, och jaaa vi lever ;) Har bara ingen ordentlig blogglust just nu =)
 



Ha en fortsatt trevlig helg :D

Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

=)

Grejjen är, Jag vet ju inte vad det är man behöver och vad folk ha bara för att.. hahah..

Du kanske vet det där bättre än mig?

Ett stor tack iallafall, :)



Kram

2009-12-19 @ 17:58:55
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0