Hel dag med Mormor! =)

Ja igår hade vi en heldag med mormor och var ute på promenad hela dagen.
Vi gick från oss runt 11.30 oc 18.30 kom vi hem.
Haha snacka om att man gått mycket =). Först gick vi på stan och handlade morgonrockar till pojkarna och deras mamma hittade 2 fina klänningar. Mormor hittade en BH :)
Sedan gick vi och åt en lunch som blev foccia med  kyckling feta/skinka&ost. Jätte goda men väldigt mättande.
Vi begav oss på in&finn men hittade inget där,sedan systembolaget och handlade öl & jag tog 2 cider men kände ingt sug igår kväll att dricka en liten slurp.
Vet inte vad graviditeten gjorde av med den gamla Cissi"?=)
Sedan tog vi bussen till Ica Maxi och hittade mer barnkläder till killarna och även sommarhattar som var huur fina som helst. Vi fick lov att ta av killarna byxorna för det var så varmt ute. Eller byxor och byxor dem hade tights på sig.
Jag hittade ett par fina vita tyg skor, huuur tjusiga som helst och jätte gulliga =).

Jag vart ju sjukt sugen på en Mjukglass så tog en bägar och på glassen fick det bli saltlakrits&viol smak MUMMA!! Medans mamma tog päron smak i glassen.
Vi satt oss i solen och åt sedan hittade vi  Svenska jordgubbar =) Och jag var ju bara tvungen att köpa.

Jordgubbskillen satt där ute i hetten utan vatten och när hans arbetskollega frågade hur det gick så sa han "bra , kan du ge mig vatten, nähä hon hörde mig inte."

Så efter min mjukglass gick jag in till hans kollega och sa att Jordgubbskillen var sugen på vatten, och begav mig ut till honom.
Gud så chockad han vart =) Men som tack fick vi provsmaka varsin jordgubbe innan vi skulle köpa =) . Men dem var ju sååå goda.

I Love It! ^-^

Idag så är det pissväder ute ,väldigt tråkigt , men vi får väl hålla oss inne idag med pojkarna och busa en massa innan Mormor åker hem.

Usch vad jag kommer sakna henne och ja saknar ju alla i Sundsvall ännu mera nu!! Vill verkligen hem nu, men nästa vecka för hoppningsvis så kommer vi hem :)

Nu Kommer det lite bilder =)
Maxen Fasters lilla goälskling =) Miss YOU!!Bella så fiin =)Moster Älskling Amanda =) Cooling.
Min Kära Bror Rikard & Max. Miss you so much.

Monika                                   Sandra&Kim                Max&Amanda                    Liam                                       Lucas

Liam,Lucas&Pappa M.

Have A Nice Day

Kommentarer
Postat av: sandra

guud så stora pojkarna har blive....saknar er..ska bli så kul att få träffa er..nu räknas dagarna tills ni kommer hem... kramar

2009-06-02 @ 17:09:43
Postat av: Anna

Haha jag är rolig jag, skulle svara på din kommentar och tänkte "vilken fin lilafärg, ska fråga vad den heter"...doh..jag som gjort den ju :P



Hehe jaa, kanske är dax snart..spännande! :D

2009-06-03 @ 11:23:15
URL: http://annasara.net
Postat av: Malin Viklund

Gullig bild på Dina killar i sängen! :)

2009-06-04 @ 13:46:07
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0