I Hate It!!

Gud vad jag verkligen hatar när man är så täppt i näsan att man inte ens kan snyta sig ordentligt och man bara får ont och det svider. USCH!!! Vill verkligen bli frisk nu, Idag ringde farmor min :) Hon var också lite förkyld, kanske hon som smittat mig via telefonen?! Kanske inte så troligt :) Hoppas hon blir pigg och slipper förkyldningen hon med,

Den är ju så himla dryg,men jag känner mig lite bättre förutom näsan som känns 3 lägenhetshus stor ungefär, jaa så känns det just nu i min idiotiska näsa, uscha.
Jag blir så arg när jag är täppt i näsan , nästan farligt att ens vara bredvid mig, haha.. =P.
Men har faktiskt varit lugn, jag menar kan ju knappt andas ordentligt och har en näsa som e snorig , jaa då ska man väl vara glad ? eller?! näää... man får faktiskt  vara lite små tjurig då.

Imorgon får pojkarna sin vaccination och tror ni inte på tusan att Liam börjat Hosta!!. ååh hoppas han får ta sprutan ändå och att hostan inte gör något hinder. Vet inte riktigt varför dem inte får vaccination när dem är förkylda? Jag tror det kanske kan bero på att dem kan få farligt hög feber kanske? vem vet, inte jag iallafall =) .
Får fråga imorgon, och vi har inte hört något av Karolinska Univeristetssjukhuset ännu. *TUMMARNA*håller dem och hoppas på det bästa.

Nu ska jag se på lite televison med min Underbara sambo ,Som jag älskar mest av allt i denna värld, Han är mitt livs kärlek.

Ha en underbar kväll med era familjer =)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! Såg att du var med och tävlade om namnnappar hos Edvinsmamma - nu finns det en ny chans, i min blogg - kika gärna in och var med!

2009-06-08 @ 22:56:23
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Karin (Albins mamma)

Usch vad jobbigt! Hoppas du blir frisk snart..

Men om Liam fortfarande är förkyld imorgon så tycker jag ni ska strunta i sprutan då. Bara för att vara på den säkra sidan. Det gjorde jag med Albins andra sprutomgång för att han var förkyld, vill inte riskera nåt...

Och snart kommer ni upp till härligheten också? :)

2009-06-08 @ 23:25:16
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

täppt i näsan är ingen höjdare!



vad bor ni annars? vi är också i norrland på längre ledigheter, F kommer från pitep =)



kram!

2009-06-09 @ 09:18:51
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Frida

Jo tack bara bra. Håller på att flytta nu så lite mycket att göra bara. :)

2009-06-09 @ 10:40:07
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Karin (Albins mamma)

Härligt att du mår bättre. Men näsan kan vara jobbig, huga! Hoppas den går över snart den också...



Okej, hur gick det idag då? Vi var också på sjukan idag, Albin hade läkarbesök och fick ta en massa prover :)



Jag förstår det, gud så kul! När var det ni skulle komma nästa gång?

Jo cruisingen var hyffsad, inte lika bra som det brukar men det var iallafall skönt att vara barnfri en kväll :)



KRAM!

2009-06-09 @ 19:50:20
URL: http://albinsmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0