Sjuk Sjuk Sjuk!!

Japp då är man sjuk för hela slanten, snorig ont i halsen och feber, kan det bli värre? ååh så jävla less på denna förkyldning. Jag som hade klarat mig så bra ifrån den innan.

Men men har varit själv med pojkarna sedan igår då deras fader jobbade jouren och det gick ju bra, men imorgon är det vaccination som gäller och jag kommer inte klara av att ta hand om killarna själv på kvällen då jag är sjuk. Så vi får hålla tummarna att han blir hemma med oss.

Idag blir det att kurera sig så man orkar med sig imorgon, tror dock inte att jag går på mammagruppen med pojkarna då jag är sjuk. Vill ju inte smitta dem andra små barnen!

Det är trist ville verkligen träffa alla innan sommaruppehållet, men men... Jävla förkyldning!!
Vill verkligen till Norrland nu, det är inte länge kvar alls, åååh ska blir så roligt.

Hoppas man träffar bror med och lilla Maxen, skulle vara jätte roligt! =) Men det tror jag väl ändå att vi kommer göra? inte sant?! Annars är det ju en skruv lös i denne familj!!

Den 16 ska jag & syster träffa prästen och prata om dopet , ska bli riktigt roligt =) sedan fyller ju mia år den 16 & jag den 18, Och så ska vi fira pappa den 14:de =)
Så det blir en trippel födelsedag =) skojj skojj =)

Nej nu ska jag krypa ner i täcket igen och värma mig lite, sitter och små frossar.

Hoppas ni alla har en bättre dag än mig .


Kommentarer
Postat av: marlene

Det är fler som frågat så jag tänkte att jag lägger upp receptet :) Håll utkik senare idag!



Kram

2009-06-08 @ 10:35:16
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: marlene

Nu finns receptet på min blogg! :)

Kram

2009-06-08 @ 12:39:54
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

brukar ni också vara i norrland på somrarna? var för någonstans?



kram

2009-06-08 @ 13:30:55
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0