Trippen till sjukhuset




Trippen till Karolinska Universitetssjukhus...



Idag har vi varit på Karolinska universitetssjukhus men lilla Lucas. Vi kom dit rätt så tidigt runt 8.10 hade tid 9.00 .
Lucas fick vägas och mätas idag!Han väger 6715 gram och är 64 cm lång!
Sedan fick han en urinpåse,och vi fick träffa läkaren som kastade runt honom kändes det som. Dem tyckte han såg jätte frisk ut i övrigt.

Hon trodde det kunde bero på B-vitam brist, så vi fick ta 4 blodprover och 1 kissprov.  Det tar ungefär 1 vecka innan vi får veta svaret. Hon sa att om det inte är något allvarligt så ringer hon och pratar med oss annars får vi en snabbremiss om det skulle visa något helt annat.

Så vi håller alla tår & tummar vi har här hemma.


Lucas var så duktig när han tog blodprov skrek lite men det gick jätte bra & han var jätte duktig våran kille.
Sedan när vi gick ut från väntrummet och gick mot hissarna tog jag upp honom och jädrans vad han vart arg och skrek. Precis som att han sa till den där tjejen på skarpen att låta bli honom. Hahah lät så kuuul =) .

Liam har sovit skit dåligt idag så nu sover han. har sovit sedan 3 och sover ännu. Så lär bli en rolig natt*not*
Undrar om jag ska väcka lilleman så han sover i natt..

Ja nu ska jag mysa med killarna mina =)

Har även köppt "Kärleks té´så gulligt med massa hjärtan i =) rätt så sött. Jag är ju verkligen en té ÄLSKARE , Så ikväll blir det att testa det =)
*mums*
Hoppas ni får en underbart trevlig kväll med era familjer =)

Saknar er alla mina underbara vänner, ni är det bästa som finns!! (`v´)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag håller oxå mina tummer och tår för att det visar bra på proverna:D OMG så fin du är i klänningen och din nya hårfärg:D snart blir ju jag oxå nyfrissad;) hihi

miss you!!!

2009-06-04 @ 20:27:04
Postat av: Fru Evelina

hihi de växer på de små sötnosarna =)



bebisen och jag mår finfint, hon eller han har börjat tillkännage sig med små buffar nu!





kram

2009-06-04 @ 22:01:35
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

i början av november är det sagt, så en bit kvar =)

i helgen blir det lugnt! kanske får besök av min syster med familj =)

vad ska ni hitta på då?



kram!

2009-06-05 @ 14:28:36
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0