Day 2 v.1














Imorse steg jag upp ur sängen 07.00,gav Lucas välling sedan begav jag mig ut i friska luften. Jag var ute och gick ungefär 1 timme med stavar,verkligen jätte skönt. Det fläktade jätte skönt ut, man var svalkande hela tiden medans man var ute på promenix. Man känner sig så mer levande när man är ute och får vara själv en liten stund. Det är guldvärt så man hinner hämta hem nya krafter. Det behövs verkligen!
Det spelades musik i min telefon med takt till stavarma, Lovley!
När jag kom hem satt min käre Marcus med pojkarna i bilstolarna och kikade på Nicke Nyfiken. Han såg så trött ut min älskling, stackarn! Han sover nu och pojkarna har sovit i ungefär en kvart, så nu är dem vaken igen =).
Idag ska vi städa här hemma så det är rent och fint,utifall  att det är någon som kommer & kikar på lägenheten till veckan.

Min Frukost idag bestod av
* Havregryns Gröt
* 2 Scones skivor med linfrö. Jätte mumsigt
*Capri-Sonne frukt Juice
*1 satsumas


Övervikt är verkligen inte roligt att bära på ,massa onödiga extra kilon!  Då man kollar sig i spegeln så känner man sig så usel och värdelös. Men som en person sa till mig, Det går ju inte över några dagar ,utan det tar tid.
Jag har som mål att försöka gå ner rätt så bra till barnens dop som är den 25 Juli! Så har ju några dagar & veckor på mig.
Jag har klarat gått ner 25 kilo på 2 månader då ska jag tamefan klara det denna gång med!!
Saknar den gamla goa kroppen, man kunde havad man ville utan att man såg tjock ut! Man kände sig ännu mera levande än i denna spök kropp man lever nu.
Men min ork börjar komma tillbaka och viljan är på god väg . Känns mer och mer varje dag att jag vill.

Nog skrivet om mig och mina depress!

Vill säga Grattis till Ida Hansson som ska få en till liten krabat och Isa blir storasyster . Congratulations!(:

Nu ska jag ta upp Liam som sparkar och donar i vagen.
/Cissi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0