Du kommer med Solsken till mig!!

Gud vad härligt väder vi har idag :) Massa sol&blå himmel, kan ju inte bli bättre :)
Idag så ska jag träffa Fia,Alicia&Miranda (: Ska bli jätte roligt, var ett tag sen sist vi hördes =).
Ska försöka ta lite kort på tjejerna idag.=) Så jag får inte glömma kameran idag!


Jag saknar min kära syster så underbart mycket! Jag längtar verkligen tills vi ses, nu är det inte så långt kvar =)
Utan henne vid min sida känns det som om något fattas i mit liv, och det är Sandra som saknas. Du och jag kan prata om allt och det känns verkligen skönt.
You simply the best,better then all the rest!!-v-



Nu ska jag göra mig iordning
More to come..

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag saknar dig med..och du ska veta att du oxå betyder otroligt mycket för mig med!!!

Riktig syskonkärlek.

2009-05-12 @ 19:49:09
URL: http://sandra-bergsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0