Grattis Pappa!!

Stort Grattis till min kära Pappa som fyller år idag!
Vi hoppas att du får en underbar dag!
Massa mysiga kramar från Lucas,Liam,Marcus& Cissi






 

Min Pappa.
Tack för att du är den underbarste pappan man kan ha, du är världens bästa!

Tack för att du finns där när jag behöver dig.

Tack för att du bryr dig och vill mig väl.

Jag är så glad som har dig i mitt liv,för ett liv utan dig skulle inte fungera.

Du är den jag ser upp till, du lyssnar,du vill mig väl, du är en underbar omtänksam, snäll, rolig ,gullig, bästa föräldern man kan någonsin önska sig.

Jag är så glad att du har träffat en sådan underbar person att dela ditt liv med,du kunde aldrig ha funnit en bättre människa som Mia.

Hon gör dig hel & du gör henne hel, ni två är som gjorda för varandra.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta.


-Cissi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0