Morgon promenad.






God Morgon!



Ja imorse vaknade jag 4 av att lilla Liam ville ha välling, så efter han ätit la jag ned han i spjälsängen. Där han sussade så gott.(:
Jag vart självklart pigg, så jag tog en promenad med mina stavar och gick runt kvarteret med musik i mina öron.
Såå skönt att vata ute och promenera,speciellt tidigt på morgonen när det inte är några bilar och det är disigt ute. I Love It. =)

Idag är det ingen vanlig dag!!=) IDag blir  våra stora pojkar hela 4 månader, grattis mammas&pappas älsklingar! =)
Så idag ska dem få börja äta gröt, =) Mumma*

Det ska bli roligt och se hur dem tycker om gröten=)..
Nu vaknade lilla Lucas och är på strålande humör, vi har två små solstrålar här hemma. Alltid glad när dem vaknar!!

Nu ska jag göra mat till Lucas som sitter och skrattar åt mig =) .

MIn kära "mamma" Mia är här :) Så rooooligt att hon kom ner tidigare =) I love it!!

Hoppas ni får en strålande dag med era familjer, det ska jag ha =)

Ha det super!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0