Morsdag

I natt har jag sovit väldigt dåligt, varit på tok för varmt när man har lilla Liam som sover bredvid en! 
Mannen min var på fest och kom hem 05.11. Haha skickade till honom vid 4 då jag gav liam välling och frågade om han var på väg hem. japp skrev han sedan råkade han tydligen somna haha. Lilla pulvret mitt. But  I Love You Anyway.
 
Så låg vaken från 05.11 och la mig på andra sidan sängen och myste med Lucas osm vaknade och skulle surra i någon timme innan han somna. Och den lilla mannen sov högst 30 minuter för sedan började Liam föra sådant ljud här inne.
Pappa Marcus fick sova på soffan nu när han druckit, man ska ju tydligen inte ha barn i sängen när man är alkoholpåverkad så då fick Älsklingen sova på soffan =D. Men det verkar ju funka bra, han sover som en stock där inne han.

Och idag är det Morsdag och alla mina killar sooover! Men det gör inget för då får jag lite egentid och det behövs emellan åt.  Så jag får väl passa på när dem sover, inte mer med det! (: 
Idag så kommer min  Mamma och hennes sambo Janne hit, och ska vara hos oss i 2 dagar. Ska blir riktigt roligt, får väl se om killarna känner igen sin mormor, senast dem sågs så var dem väl knappt  2 månader.

Åååh min ena lilla älskling har vaknat nu , lille Liam som verkligen tok stirrar på mig just nu och ser hur allvarlig ut som helst! haha =) go pruppas min . =)

Idag så ska jag göra kladdkaka och fixa lite tills Mor min kommer sedan blir det promenad vi har väl ändå 26 grader här nere. Vääääldigt  varmt och det gillar vi för då blir det mysiga utedagar.

Kanske man ska ta med sig lite jordgubbar och ta en promenad med familjen och mysa lite samt en picknick?=) Det lät jätte mysgt.


Nej nu tänker jag gå och väcka Marcus så han får ta killarna lite, vill gärna få en liten power nap 30 minuter innan jag börjar med allt som jag ska göra.

Såg även att Marie Serneholt har börjat blogga,hon är verkligen så vacker och ser alltid såå perfect ut!! =)

Nääe men nog om mig,

Ha en bra dag med era underbara familjer


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

grattis på mors dag =)!!

2009-05-31 @ 10:28:53
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Marlene

Picknick är verkligen super mysigt! :)

Hoppas att du/ni haft en bra mors dag!

2009-05-31 @ 21:51:21
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: sara

vilka sötnosar du har=)

2009-05-31 @ 23:28:29
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0