Orolig.

Oj oj gud vad mycket saker vi har pysslat med här hemma idag! (:
Efter Lunchen som bestod av Mannagryns gröt och scones bröd med linfrö och Juice,så började vi städa!

Jag tog itu med skafferiet som såg ut som ett bomdnedslag, men nu jisses så snyggt och rent det vart =).
 Sedan så diskade jag och gjorde ordning i matrummet! Vart jätte fint, rent iallafall!*ler*
 Sedan så vart det break för middag.
Till middag så blev det ,stekt kyckling i bitar med annanas och lite matlagningsgrädde & Pilaffris! + sommarblandning grönsaker. Mums. Vart oerhört gott faktiskt!

Sedan vilade vi lite och busade med pojkarna, innan jag skulle ta mig an disken (igen) och damsuga och torka golven!

Sagt och gjort nu sitter jag här i soffan och tänker på våran lilla son Liam.

Jag är lite orolig över honom, för han sover jätte dåligt om nätterna, grinig mesta dels på dagarna och äter mat på morgonen sen väntar han tills på kvällen igen med att äta och det är inte likt honom. Samt att han dregglar jätte mycket.

Har era barn varit någorlunda lik Liam på det sättet? tänkte om ni visste vad det kunde vara, lite fundersam över hans beteende.

Lucas han är så söööt nu ... HAn sitter i babysittern och försöker ta sig upp genom att få benen upp i vädret  och kniper tag om dem med händerna. Haha så jätte söööt! Så blir han skit arg när det inte funkar =) ...

Nu ska jag mysa med my little darlings innan dem ska sova!

Ha en fortsatt underbar kväll med era familjer/vänner.

/ Cissi


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi mååååste ju träffas :D Jag saknar dig gumman! Vilket datum kommer du hem?

2009-05-18 @ 06:21:47
URL: http://sandrakaxig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0