Överlycklig:)

Hejsan gott folk!!!
Idag är det en väldigt bra dag för min del, idag efter att min sambo åkt till jobbet så kom min kära fader och hälsade på.
Inte dålig överraskning =) Så jätte överlycklig att min Pappa kom hit och myste med sina barnbarn och att träffa mig. Man fick lite tårar i ögonen när han åkte hem! Man vill ju så gärna åka hemåt och träffa alla,fast det är ju inte så länge kvar tills vi kommer hem.
Men man fick god lust att packa väskan och åkt med till norrland och umgås lite med familjerna samt hälsa på svärföräldrarna! Skulle vara otroligt roligt!!
Men den 10 Juni då är vi på väg hem till Kära Norrland!
 Äntligen så sover barnen. Dem orkade hålla sig vaken i ungefär någon timme när morfar var här. Runt 17.00 somnade dem =) .
skönt att kunna vara själv och vila lite =) .Få tid att skriva här och dela med sig av sitt underbara liv. =)
Saknar min älskling jätte mycket som tyvärr jobbar jouren,men han kommer ju hem imorgon!=)

Måste bara säga att jag har Världens Underbaraste Kille.Han är så himla underbar  och han är allt man någonsin kan önska sig. Han är Allt jag önskat mig och han är den jag vill leva med livet ut! Tills dödens skiljer oss åt!!
Jag kommer älska dig tills mitt hjärta slutar slå, du är mtt allt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0