Regn!

Usch!! Vaknade och kollade ut genom fönstret, och jaa det regnar!! :( Det är ju inge vidare att vara ute på promenad då det regnar. Men jag hoppas det blir uppehåll senare så jag kan få komma ut lite.

Igår så hade vi besök av ett jätte trevligt par som kanske kommer att flytta in i våran lägenhet! Så vi håller tummarna på att dem vill ha den. =)
.
Igår när jag la mig läste jag lite ur Twilight boken (den engelska versionen)och somnade efter en halv minut haha .:D

Nu sitter Liam och sparkar i bilstolen och dregglar och pratar med sig själv :P hehe han är såå söt.
Pappa upp i dagen är han verkligen! (:

Nej nu ska jag ta hand om lille man och göra frukost!
/C


Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas att allt är bra med dig gumman. <3

2009-05-19 @ 20:44:16
URL: http://jtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0