Rumpan rakt ner i golvet!!(:

Jaa igår satt jag och Liam och kikade på film ,medans Lucas satt i bilstolen och sprattlade som aldrig förr!
Sen ser jag ett par fötter rakt upp i vädret, och undrar vad tusan gör han?!...
Haha då ligger han med huvudet där rumpan ska vara och benen rakt ut ivädret. Jag ska försöka ta kort på det roliga ögonblicket och skrattar tills tårarna börjar rinna. & Lucas bara låg där och tok skratta,han tyckte det var jätte rooligt att ligga så där.
Sedan sa det pang och han ligger halvt med kroppen i stolen och rumpan rakt ner i golvet!! .
Haha och gud vad vi skrattade jag och Lucas!! =) Han är så rolig, medans Liam ligger och gråter på soffan bara för att jag la ner han så hastigt. Man vart ju lite rädd där. Så nu måste man spänna fast Lucas i stolen hädanefter. Han gillar inte babysittern så värst mycket,han tycker om när det blir lite gung i sin tillvaro =).

Här kommer det lite pix från själva händelsen! :)

   


Och här kommer lite andra bilder..
   

  

Nu ligger prinsarna och sover lite, Inatt som dem förbannat bra.
Liam vaknade inte förrän 6.30 imorse :) Medans Lucas vaknade 1gång i natt! =)
Idag jobbar Pappa M, så det blir massa mys här hemma idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0