Säljes!!

Hejsan!
Jag ska sälja våran fina Teutonia Team s4 vagn en tvilling/syskonvagn.
Den är grå/svart,ligg&sitt del.Svängbara hjul. mjukliftarna är röd/svarta.
Handtaget är höj&sänkbart ,det är svängbara hjul jätte bra. Bromsarna funkar inte som dem ska.
Det är 1 som hade vagnen innan oss, och vi har bara använt denna vagn i 3 månader. Så den funkar jätte bra.
Pris:4000kr.
Idetta pris ingår, 2 mjukliftar och regnskydd.
Priset kan disskuteras vid snabb försäljning.

Och sedan så säljer jag min Amningskudde som nu inte alls behövs! Den är använd max 6 gånger.
Så är det någon som är sugen så hojta gärna till. Det är en stor amningskudde och priset är 600kr.
Jätte skön och behändig, du kan även använda den om du har ryggont och om du ligger dåligt. Så mycket mera än amning du kan använda den till. Helt perfekt.

Som sagt bara lämna ett spår om ni är sugen att köpa den!

Nu ska jag mysa med min älskling som nyss har tränat.
Love you my babe!-v-

Ha en fortsatt trevlig kväll med era familjer!
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0