Skönt

Nu så har äntligen mina underbara prinsar somnat för kvällen. Och stackars Lucas, han var såå övertrött men efter lite mat somnade han så gott.
Liam ligger här ute i vardagsrummet i spjälsängen,funderar på om jag ska lägga in honom i sängen lite senare.

Har nyss ätit lite nyponsoppa och glass, sedan blir det jordgubbar och m,jölk när jag är klar med städningen vill säga.
Ska bli skönt och hinna se på tv utan att behöva mata barnen och få unna sig själv lite tid på kvällen,Annars brukar jag alltid lägga mig när pojkarna somnat och det är ju inte alltid allt för kul.

Vill ju hinna mysa med min underbara älskling på kvällarna med, men ack så orkar jag knappt hålla upp ögonen efter pojkarna slocknat så man hinner inte mysa så mycket emellanåt.
Men morgonen är bäst,får mysa med hela familjen samtidigt och få mysa med Marcus och bara må gott. Det är så underbart, han får mig att må så himla bra. Du är bäst honey! -v-


Nu är det tydligen berg flyttar in och guuud så tråkigt program det är, inte ett dugg roligt...


Det får bli bodyguard istället :) Saknar min underbar älskling som tyvärr är och jobbar Jouren. Men får ju träffa han en liten stund imorgon innan han ska iväg igen :)


Hos läkaren gick det bra, hon skickade en remiss till huddinge sjukhus så får vi väl se när man får komma dit! Innan vi ska åka hem hoppas vi på..Vill ju inte stanna här nere ytterligare 3 veckor... DÅ blir jag ledsen. Men men vi har ju inte fått pappret än så man får inte hoppas för mycket.

Nu ska jag fortsätta plocka undan så jag vaknar till ett någorlunda fint hem imorgon och känna glädje när man kliver upp .

Ha en bra kväll allesammans.



Du&Jag älskling!
Älskar dig mest av allt.
din C.


Kommentarer
Postat av: Karin (Albins mamma)

Så mysig bild :)



Jaha okej, då förstår jag. Vilken tur att ni valde "rätt", nu har du ju 3 underbara pojkar :)



Jaha okej, men vad bra. Hoppas att det går bra där då, där har dom väl väldigt kunniga läkare.

2009-05-29 @ 22:00:53
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Karin (Albins mamma)

Ja precis, självklart :)

Ja precis, skönt!

När är det tänkt att ni ska flytta då?

Hoppas ni får en fin helg iallafall :)

2009-05-29 @ 22:21:55
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack :)



Ja tiden har gått så himla fort och snart är han är, tror inte riktigt att jag förstår faktiskt..känns overkligt :D

2009-05-30 @ 09:35:05
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0