Sommartider.

Sommar tider hejhej sommar tider!!
 Åh så underbart när sommaren är här, så himla varmt och skönt ute =). I Love It.
Idag ska vi ju till läkaren med Lucas, annars så blir det städning i lägenheten. Men det måste ju göras.
Älskling ska jobba jouren till imorgon, så ikväll blir jag och killarna ensam hemma. Och även imorgon kväll ska M på fest hos en arbetskollega som fyller 50.
Så då blir vi själva imorgon med. Men det går ju bra det med :) Ibland är ju det skönt också =) .
Så vi får la se vad som sker för oss ikväll : ) Undra om det är någon bra film ikväll, någon som vet?!

Vad ska ni alla göra idag då ? (:
Nu är det ENDAST 12 Dagar kvar tills vi kommer hem!!! =) Och jag håller ju på dö av längtan!! Saknar mina syskon såå underbart mycket, och mina små syskonbarn med. I love ya all.

Nu ska jag försöka få liv i Marcus och sedan blir det att sätta igång med städningen.

Ha en underbart trevlig dag  :)


Kommentarer
Postat av: Karin (Albins mamma)

Jaha okej, vilken jäkla tur du hade då :) Vad jobbar du med då? Det var ju bra att du fick fast jobb innan du blev gravid?



Ja det är ju det :)

Ja just det, det är så trist när det är finväder när man ska städa.. Men hoppas det går bra ändå och kanske snabbt. Så hinner ni kanske gå ut en sväng också :)

2009-05-29 @ 10:20:11
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Karin (Albins mamma)

Jasså, jag är också undersköterska :)

Haha oj då, jo men det var ju en himla tur. Men det ska man ju få ha ibland också :) Men vad sa dom på stället då, chefen? :)



Jasså, men hur gick det hos läkaren då?

2009-05-29 @ 20:17:31
URL: http://albinsmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0