Underbara

Lucas,Liam&Marcus är mina underbara skatter, mina prinsar!! Jag älskar dem överallt på denna jord, och kommer göra det tills den dagen mitt hjärta slutar slå.

A Life whitout my boys would not be a life at all.
Darling your my everything,you rock my world.
Your simply the best,better then all the rest, better then any one!
I will always love you, forever and ever!
Your the love of my life

I´m never gonna leave you.
You and Me until death do us apart.


This is my Family,and i Love them all!!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Guud vad jag saknar dig gumman och längtar att få se dina små prinsar! :D

2009-05-12 @ 20:56:35
URL: http://sandrakaxig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0