Helgens Besök=)

Gud vad tiden går fort när man har kul,inte klokt vad tiden rusar förbi.
Denna helg så har vi haft besök av barnens Mormor Mia & Morfar,Mormor Mia kom  i Onsdags och Morfar i Fredagskväll.
Vi har haft det så mysigt tillsammans, har gått på promenader och myst och haft det så mysigt.

I Torsdags tog Mia,pojkarna och jag en promenad och jag visade vart vi skulle flytta, det är så fint och mysigt där.
Sedan tog vi en lunch på Blombacka Restaurang, där det var mest suparskallar med no life, kändes väl inte så trevligt att sitta där och äta med tanke på att barnen var med.

Sedan har vi myst jätte mycket & Barnen fick börja med gröt den 21:a. Liam gillar verkligen inte banangröten utan han vill ha risgröt med morötter i som sin bror. Den är smasken, och sedan fick dem lite dryck till. Men dem är ju så söta när dem kladdar ut över hela ansiktet (: go prinsarna våra, Älskar er! =)

Morfar kom i fredagskväll och Liam ville hålla sig vaken tills Morfar kom och sedan somnade han så gott (: Och Lucas han vaknade direkt när han hörde Morfars röst!
Dem verkligen älskar sin Mormor&Morfar (: pojkarna riktigt skiner upp när man pratade och gjorde roliga ljud åt dem.
Lördagen åkte vi till Kungens Kurva och gick på IKEA, vi skulle köpa matstolar till barnen och haklappar sagt och gjort . Barnen fick stolarna av sina underbara mroföräldrar! (: Tusen Tack!!! =)  Sedan begav vi oss till Heron City,käkade lite lunch på thai restaurang  var buffé och gud så gott det  var. Det rekomenderar jag om ni någonsin funderar på att äta där! =) Sedan begav vi oss till hemtex där Mia hittade fina örngott&påslakan, även jag hittade (: Det var vitt med grå/svarta rosor på. Skit snygga!!  Men vill även ha det som pappa och Mia köpte var skit sött, med sommar blommor ,jätte fint var det.

Älsklingen min jobbade Jouren på Lördag-Söndag. Så vi hade myskväll och sedan på söndagen så tog pappa& jag en promenad. Då jag även visade han vart vi skulle flytta, sedan gick vi till Torekällberget och gud så fintväder vi hade!! Vi såg även världens största gris känns det som, inte dåligt stooora dem var:P Men lite små söta på något sätt. När vi kom hem hade Mia städat åt oss,tusen tack mamma Mia! (: DU är världens bästa! =)
 
Och nu var det dags för Morfar&Mormor Mia att åka hem, så tråkigt :( Men vi vet ju att vi träffas ganska snart =) Så det känns bra!

Sedan igår kväll åkte jag och Dessi till Vallentuna och bytte vagn, Min teutonia team s4-06 mot en Babytravel-08:a Rätt så ny vagn och vi fick hård samt mjukliftar och en vagn som är betydligt mycket mindre och bättre! Så det var ett riktigt bra kap för oss, då slipper man sälja och sedan leta efter en vagn,då det finns tillfällen när folk vill byta med en. Var bra =). Jag är jätte nöjd!! =)
Tack Dessi för att du ville köra & hjälpa mig igår, du är en riktig vän! =) Love you .

IDag blir det att ta promenad med pojkarna och kanske sola lite? verkar bli bra väder idag =)

Nu ska jag gå och väcka min kära sambo som tryckt på snoze säkert 8 gånger medans jag suttit här (:

Hoppas ni får en bra dag!
/ C


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tänkte passa på att tipsa om de 2 tävlingar jag har pågående i min blogg just nu, var gärna med - finfina priser i potten! kram

2009-05-26 @ 10:30:06
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0