Skitväder




Idag var det 2:a gången pojkarna åt sin gröt :P Liam verkar inte gilla banangröt alls, men Lucas älskar sin Risgröt med morot i! =)

Sedan vart Lucas så himla övertrött,la ner hani  sängen och han somnade på två röda =).
 
Nu sitter Mia och Liam nere på golvet och busar,samt Lucas vaknade nu! =) Så vi inväntar Morfar som kommer ikväll, vi saknar honom jätte mycket!.

Nu har vi en som kanske vill köpa våran vagn. Får hoppas att dem vill ha den. Skulle vara jätte roligt!

Idag har vi skit tråkigt väder, med massa regn och blåst! :( . Men vi får väl se om åskan kommer och dra över här, det återstår  att se.

Lucas är ju som alltid på bra humör när han vaknat och han tok skrattar hela tiden när man säger "Go skit ungen" :) Då tok skrattar lilleman. :)

Kommentarer
Postat av: Karin (Albins mamma)

Haha ja exakt, vad är livet värt utan barn? :)



Jasså, fast du kanske har väldigt "snälla" pojkar då? För jag kan säga att det skulle aldrig gått att vara själv med två stycken Albin :)

Men det är ju bra att det inte känns jobbigt. Det måste ju iallafall vara underbart roligt med tvillingar :)



2009-05-22 @ 21:24:22
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Karin (Albins mamma)

Åh men gud vad skönt, tur för er just eftersom ni fick två :) Det är tur att vissa kan få det så iallafall.

Hihi, ja och så lär dom ju kunna ha mycket kul tillsammans sen :) Gud så sött! Ni vill inte ha fler barn än två? :)

Ja du, Albin är en bestämd liten kille som inte vill sova, som har humör utan dess like och vill leka och ha uppmärksamhet hela tiden. Han blir 9 månader den 29:e :)

2009-05-23 @ 10:30:53
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Karin (Albins mamma)

Ja det kommer dom med all säkerhet att ha, gud så kul :) Okej, ja två är ju tillräckligt, då har dom ju iallafall ett syskon. Jag vill nog ha minst tre tror jag.

Ja gosse, det kan jag lova att jag har haha. En riktig liten gnällspik som bestämmer här hemma, en världens sötaste ändå :)

Ja tiden går så grymt fort, man hinner inte alls med!

2009-05-23 @ 21:37:48
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Karin (Albins mamma)

Hehe ja man vet aldrig, men det tror jag inte :) Jag hoppas nästan att jag får en i taget, det är ju sån tjusning med själva graviditeten också, om man bortser från slutet då och foglossningarna :)



Haha ja, fast det är inte så himla kul som det kanske låter :)



Ja jag är från Sollefteå och bodde där till jag flyttade hit till Ramsele för två år sedan :)

2009-05-23 @ 22:28:10
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud så jag saknar dig och grabbarna.. men inte allt för långt kvar tills vi får träffas nu!!

LOVE!!!

2009-05-24 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0