Stressigt.

Jag hörde ett barnskrik i min djupaste sömn, lyckas vakna och ska göra lite välling kollar då på klockan och den är 09.45. Vårat besök skulle komma 10.00!! Rena Rama Panik från mammaCissi!!
Gjorde ordning maten till lille Lucas bäddade sängen och satt Liam i bilstolen och slog på Nicke, det plingade på dörren där var miimii och Ida!
stressen krypa fram i min kropp så ja vart lite små tvär!
Allt och inget vart jag små grinig mot,inte alls någon vidare start på dagen. Men som sagt så var det trevligt med sällskap och vi tog en liten fika och matade pojkarna. Sedan återstod det att gå ut på en promenad med pojkarna, så följde med Ida och Miinii upp till bilen vid komvux. Surrade en stund vid parkeringen tills Uday slutade, sedan vaknade Lucas och det bar hemöver för våran del.
Ställde ut vagnen på balkongen men då vaknade änglarna mina, så det vart ingen vila där för mig .
Så vi lekte lite och dem skrattade som aldrig förr, sedan somnade dem men vaknade efter en liten stund.
Senare lyckades lilla Liam somna så var Lucas vaken och vi lekte lite sedan fick det bli ett bad innan läggdags!
Nu ligger änglarna och sover sött,ena i våran säng och den andre här på soffan bredvid mig. 


Lucas och Liam  även en sovande Lucas :)
Mammas&Pappas Änglar-v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0