Dagen.

Nu är vi ensam här hemma igen, Dessi åkte runt 16. Det var trevligt , vi hade tråkigt  tillsammans.
Haha, det har regnat hela tiden och man vill ju inte vara ute och gå på lång promenad med barnen då! Så vi kikade på 2 filmer och surrad och fikade lite. (:
Tog det lite för lungt, och barnen har varit lite halvgriniga och jätte trött fast dem sov så pass länge imorse och sedan på förmiddagen!

Min kära vän Emma http://ev-itsmylife.blogspot.com/ hade hittat en blogg, 14 år och gravid med tvillingar den borde ni kika in.Killen lämnade henne och nu har hon sina föräldrar. Kolla den.
 
www.metrobloggen.se/Snartmamma

Lucas är vaken, Liam sover. Imorgon blir det promenad på morgonen medans barnen sover och deras pappa är hemma. Så jag får vara ute och gå lite (: . Sedan blir det tvättstuga 12-17 .  och barnen får följa med ner :D Vi måste  verkligen tvätta =) För nu är den full igen .Skulle vara så mycket bättre med en tvättmaskin här hemma!! Lite jobbigt när marcus jobbar och man verkligen vill få undan tvätt och få bort allt skit!!
Men vi kanske hittar en billig till tvättmaskin till den nya Lägenheten! (; Vem vet, det måste finnas pengar till det med, och inte tusan är det billigt med tvättmaskin.

Den 16 Juni blir det att träffa Prästen inför Lucas och Liams dop! (:Längtar jätte mycket hon är så trevlig prästen!! =) Det kommer att bli ett lyckat dop! =) Barnen får ju världens bästa Gudföräldrar! =)

Jag saknar min älskling så himla mycket,han är på jobbet och slutar inte förrns 21.
Men det går ju bra, bara gilla läget (: Han kommer ju hem någongång ialla fall, och det är huvudsaken det.

Marcus du gör mig så himla lycklig, du är den underbaraste och finaste personen som finns!  Jag älskar dig av hela mitt  hjärta. Älskar dig!!

Nej nu ska jag luta mig tillbaka och bara mysa med filten.
/ Cissi


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Ni är så fina tillsammans du och Marcus gumman och ni är en sån fin familj! :) Saknar dig! <3 puss puss och kraam

2009-05-18 @ 20:49:38
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/
Postat av: 14år & Gravid Med tvillingar

Hej du ville att jag skulle höra av mig? Vad var det om? :)

2009-05-19 @ 22:22:19
URL: http://metrobloggen.se/snartmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0