Värmen hettar

Så underbart  väder solen den hettar och blåser svalkande!

Idag tog vi en lång promenad med pojkarna, och jag tog mina stavar och gick med. Det kändes underbart och man känner att det har tagit lite på kroppen ändå.

Det är ju en bra bit,eller en helt perfekt bit att promenera på. Så handlade vi hem mat, så vi gjorde två flugor i en smäll!! (:
Tack för dem kommentarerna ni har skickat, det känns bra, bara att skriva på mera om ni vill. Jag är idel öra för allt som har med träning,kost & vanor mm ..

Någon som vill hänga med på dessa promenader? Hör av er.

Nu ska jag plocka upp pojkarna ur vagnen!

Ha en fortsatt trevlig dag!

/Cissi m. Familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0