Vidrigt!!!

Ibland så känner jag mig så hemsk,vidrig ,ful och ja allt you name it!
Spelar ingen roll vad jag gör så blir det inte bättre, det enda som får mig att må bra är Marcus,Lucas&Liam! Mina fina pojkar.
Hur ska jag kunna få bort gravkilona? det är inte snyggt!!!Visst det kan ta ett tag att det återgår till det "normala" Men vad är egentligen normalt Size zero eller Size Big?! Åååh blir så frustrerad!! Vet inte hur jag ska kunna gå ner till mina kära 70 kg igen! :( Känns som om det just nu är ett hopplöst fallt, Vill ju sååå gärna gå ner i vikt. Men vart hittar man styrkan och det där lilla extra viljan någonstans?!
Ibland äär det precis som om mat inte ens existerar längre, och så ska det absolut inte vara. Vem vill inte kunna bada med sina barn?Visa sig på stranden i bikini och känna sig "fin,snygg". Idealet tjejer ska leva upp till idag är ju inte ens okej,vadå size zero liksom, man blir ju förstörd i kroppen. Om nu size zero är fallet hur tusan ska man lyckas?!
Äsch det bara yrar  i huvudet mitt just nu, inget som är bra alls!  Man ser en person i spegeln och undrar vem fan är du som övertagit min kropp?! Den där äckliga,vidriga,fula , den där man vill spy över när man ser sig i spegeln.

Jag vill känna mig fin, snygg för min älskling och mina barn, inte ett fult fetto!

Jag hoppas jag finner inre viljan och styrkan att verkligen Orka & Vilja. Få den där härliga motivationen.
Om det är någon som tror de kan hjälpa  lägg in en mening!

Jag vill ha hjälp!!

Less& trött Cissi


Kommentarer
Postat av: Tess

En gång om dagen,

Ta med barnen ut med barnvagn och ta en promenad.

Eftersom barnvagnen ger extra motstånd, så kämpar kroppen mer.



Det är ju bra för både dig och barnen=)

2009-05-15 @ 10:50:16
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com
Postat av: Sarah

men älskade gumman då du är fin det har du alltid varit. förstår att det känns jobbigt så här efter graviditeten och kejsarsnittet att försöka återgå till sin gamla kropp, lägg upp ett matchema med vad du ska äta vilka dagar osv och ta god tid på dig det händer inte över ett trollslag tänk på pojkarna så går det fortare. blir så ledsen över att du inte ser dig så som vi som älskar dig ser dig. kom hem till norrland snart jag SAKNAR DIG <3 / sarah

2009-05-15 @ 10:53:03
URL: http://sarahpixe.blogg.se/
Postat av: Tess

Visst har man sina dagar då allt går upp och ner..

man mår si och så

och man ser sig själv med ett sätt som ingen annan verkar förstå..



Bra det att du tar promenad med barnen. Skönt för er allihopa!



Släng alla tidningar i väggen. stäng av tvn. Se dig i spegeln och säg att du är vacker. Att du har en vacker familj och underbara barn.

Att gå ner i vikt tar tid, men det kommer. Finns viktigare saker i livet. Det ser du i din familjs ögon.

Njut av tiden istället för att se det negativa.

Tiden går fort fram och då kanske du kommer att ångra dig över dessa tankar.

Njut av livet Cissi. Det förtjänar du!



Njut av din familj. Livet kommer ikapp njutningen fortare än man tror.

Möt dagen med ett leende och se att efter regn kommer sol.

=)

2009-05-15 @ 12:15:03
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com
Postat av: mamma karla

du är inte ensam! visst ä'r det jobbigt=( men jag är ute och gå varje dga ibladn två gånger om dagen sen tränar jag på gym och kör pass också det borde du göra =) sen för två dagar sen började jag med naturdiet så jag dricker mina måltider men jag kan kombinerade med sallad och frukter men visst tänker jag grilla ocksånt då man ska göra det ,det tänker jagikke avstå ifrån. men började med naturdiet för att komma uigång lite jag var så frustrerad och ledsen över mig själv hur jag ser men nu började jag med det och det smakar inget speciellt smaken jag har är choklad smakar som svag oboy inte alls äckligt tycker jag så det funkar bra ska hålla på med det i några veckor nu så får man se om det fungrer men det tror ja! sen msåte du tänka positiv om dig själv =) men jag förstår dig verkligen . jag har vart så ledsen ibland att det går ut över alla andra=( och det är ju inte alls kul..föresten vart bor du någon starns?sköt om dig

2009-05-15 @ 19:33:45
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: karla

Hej=) ja det är super jobbigt att känna så även fast man vet att man har haft barn så är det svårt att släppa tankarna. ibland kan jag bli arg , arg på allt tänker mig inte för. men sen jag började träna så känner jag mig lite bättre men jag vill gå ner NU så känner jag och det kan man ju inte det tar sin tid. man får helt enkelt vara positiv =) jag har så mycket att vara positiv varje dag med vikt och ensamheten. tar hand om min son ensam för sambo är sjöman så då är han borta jätte tråkigt men jag klarar mig bra men saknaden är stor och sen att jag itne trivs med mig själv blir det mer i mina tankarna.blir för mycket lixom. dricker naturdiet till alla mål som man kan kombinera med sallad och frukter. kyckling sallad är ju gott =) som vissa maträtter typ ät köt och sallad och välj bort potatisgratäng. men tips är att börja med pass det är rolgit och bra träning för hela kroppen.jag tränar nästa jämt ensam skit tråkigt men jag tänker att jag göre för min skull och msåte ta mig på träningen. okej jag tyckte tt jag känner igen dig faktist, hur vet jag inte :P=) men adda mig på msn =) karla[email protected] ..tacktack.. dina pojkar är fina , hur gammla är dom??

2009-05-15 @ 22:06:32
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0