Fredag.

Äntligen Fredag!! = ) . Det känns helt underbart, att man äntligen ska få lite egentid nu i helgen.
Pojkarna är så snälla och goa, älskar dem så mycket.

Idag blir det en lugn dag för våran del. Så skönt att ta det lugnt, känns som att  i Södertälje är man i varv och ska göra saker hela tiden. Så pojkarna måste ju tycka det är skönt att ta det lugnt några dagar. :)

Ikväll ska Morfar&Mormor Mia vara barnvakt åt pojkarna, medans mamma ska till Moster Monika, Peter & Kusinen deras Amanda.  Vi tänkte äta gott och ha en myskväll med film och massa gotta. Det längtar jag jätte mycket till!= )
Så imorgon åker jag till Alnö igen ,efter man sovit ut och vilat ordentligt :D . 

Och jag har ju hittat världens finaste vagn Brio Double Wave 07.a Så jätte fiiin. Vill verkligen köpa den. Får väl se vad som händer med vagnen vi har hemma. Hoppas någon vill köpa den . :D
*håller tummar & tår*

Nu sover killarna,dem somnade till AristoCats :Dhaha så rolig film :D .

Lucas petade in fingret och rev mig på ögat. fy f**********************n vad ont det gjorde. :( 

Nu ska jag  passa på att ha liten egen tid som det kallas medans killarna sover :). 

Hörs imorgon eller efter helgen. 

Puss&Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0