Renovering pågår..

Godmorgon! Eller jag vet inte om jag kan påstå att jag hade en god morgon precis..
Har sovit såå dåligt i natt, haft världens ryggskott och har ej kunnat rest mig upp knappt klarat av att vända mig.
Kändes sig lite låst då man inte kunde lyfta upp Liam då han skrek, och då fick man själv ropa på mammsen. Och det mina kära vänner är inte det lättaste kan jag lova!! Både Mammsen och Janne tok snarkar och det är inte lågt, bara turen att hon hörde min röst inatt. hahah :D . Det var såå kul i natt, jag ropade på mamma och berättade att jag hade fått ryggskott . Det enda hon säger är "Jaha  vad kul för dig då" så går hon bara och lägger sig! haha vadå trött?!?!.

Liam har varit snorig under natten och är det nu med. Men får hoppas det håller sig till snor stadiet.

Idag ska vi får lite besök utan Emma med sin lilla Anton,Marie-Helén, Malin, Ann med lilla Matilda. Ska bli jätte roligt att få träffa er alla, var så länge sedan sist vi sågs!  :) .
Så det blir väl till att försöka göra så fin som det går här,tills besöket kommer.

Renovering, JA äntligen! Dem har målat& Tapetserat i vardagsrummet,Idag ska dem spackla och måla i hallen & köket sedan imorgon blir det tapetsering. Kommer bli så fint hemma hos familjen Engström Bergsten.
Råkade  väcka min älskling förut, men efter en stund prat så fick han somna om. Sorry babe! : )

Ögat mitt är bättre nu jag tror det har läkt :) .Ni som inte vet... Lucas petade in sitt finger under ögonlocket på mig och lyckades på något sätt att göra ett sår på hornhinnan. Så fick en ögonsalva som det är antibiotika i. Fungerar perfekt! =) ..

Nej nu måste jag väl börja klä mig och dona ordning här tills gästerna kommer.

Mera uppdatering kommer så småningom!


Kommentarer
Postat av: Karro&Oliver

Hej! Okej :-) Jodå det rullar på , Joel ringde Stockholms kontoret igår och sa att han tog jobbet.

Idag har jag pratat med bobutiken ( telge) och vi hade goda chanser med Joels 19 000:- poäng.

Har lagt in lite intresseanmälan på några st.

Så nu håller jag på att måla ,slipa, städar m.m:-)

Ja nu på Tisdag så har vi inget bestämt så då träffas vi gärna. Kram

Postat av: Emma

Tack för idag. Det var jätte roligt att träffa er



kramar

2009-10-14 @ 22:19:55
Postat av: Malin Viklund

Ohhh så söta :) De har blivit så stora nu!! :) Tiden går fort! puss på er

2009-11-14 @ 19:42:58
URL: http://malinviklund86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0