Uppe med tuppen.

Precis här är vi inga sömntutar utan här stiger vi upp med tuppen :D. Herregud tappade hakan då jag såg hur mycket klockan var när killarna ville leka och INTE sova. 05.00. Det är bara att stiga upp och fika medans killarna leker så man orkar hålla sig vaken och blir lite piggare snabbare! :)

Vid 7 tiden fick dem gröt & sedan vart det att sova ute i vagnen, mysigt för killarna. Liam sov inte så länge, men Lucas sover ännu och det är bra. Han var riktgit trött!
Igår somnade Liam 6 och Lucas halv 9 tror jag, dem har  verkligen ändrat på sina rutiner. =)

Nu har Lucas vaknat, han sov ändå till 9. Otroligt skönt för honom som somnade senare igår kväll.
Så nu har man duschat och killarna verkar jaga varandra .. haha  våra go prinsar.


IDag vill jag säga grattis till Min kära Faster som fyller hela 44 år. Grattis på din stora dag!! Hoppas ni blir piggare snart så vi kan hälsa på!  & Patricia, Du får krya på dig gumman!! Stackarn som ligger hemma och är förkyld,inte alls så roligt!  Stora Kramar till Mode tjejen Patricia! ; )


Nu ska jag ta lill prinsen Liam och få honom att vila en stund!



Kommentarer
Postat av: Faster

Tack så mycket :o) Patricia är hemma idag oxå :o( Feber och hosta... Hon längtar verkligen efter att få träffa er... Det gör jag oxå. KRAM Faster

2009-10-13 @ 09:45:20
Postat av: Karro&Oliver

Hej vännen! Tack för erbjudan om kläd grejen men vi har fullt upp med lägenheten nu.

Men vi måste ses nått snart.

2009-10-13 @ 12:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0