Förlåt!!

Så var det slut på denna helg nu igen! Gud varför ska alltid helgerna gå så fort egentligen? det är dem man vill ha läänge. Så man hinner njuta fullt ut. Men men snart kommer den älskade helgen igen, då man slipper stressa och ha sig. Inga tider att passa eller något. (:

Jag är så otroligt tacksam för att jag har en sådan underbar kille, min Älskling Marcus. Vad vore jag utan dig? Du är mitt allt. Du gör mig hel Jag är så KÄR I JUST DIG.
A
ldrig att jag i hela mitt liv skulle ens tänka tanken att leva utan dig.
Marcus du är mitt Livs Kärlek,du är en så omtänksam,underbar,gohjärtad,mysig,rolig & allt i allo.
Vem kan vara så perfekt som du är ?! Du är min hottie.
Förlåt att jag är lite trött,less,grinig och inte mig själv emellan åt. Men bara för att min engergi tar slut betyder det inte att  min energi min låga min kärlek till dig är slut. Den kommer alltid finnas,brinna och våran kärlek kommer växa så otroligt mycket mera! Vi går igenom så mycket nu och jag älskar dig bara mer och mer för precis varje dag som går& kommer göra det resten av mitt liv. Tills vi båda slutat andas, då kommer jag få ligga där bredvid dig i din famn i graven och i himlen kommer vi att får gå hand i hand och vaka över våra kära barn kanske även barnbarn.
Min Älskling Marcus Engström, Du är mannen jag vill gifta mig med,dela alla mina år med, gå igenom blod,svett och tårar med. Du är den jag säger JA till i kyrkan, dig jag kommer älska ömt alla mina år ta hand om dig i ur & skur med och motgångar, kommer jag Alltid finnas vid din sida. Vara din bästa vän,käresta och din högra hand.
Tack för att Vi har fått två fina pojkar.
Marcus Jag älskar dig mest av allt.
Din för alltid,så länge vi bådas andas.


Kommentarer
Postat av: syrran

åååh så du är gullig cecilia.... Ni är verkligen värd varandra... vi är så glad att ni hittade varandra och fick dessa två underbara pojkar!



Gud så vi saknar er nu!!



2009-09-14 @ 07:21:25
URL: http://sandra-bergsten.bloggspot.com
Postat av: Jenny Mangs

gulligt =)

2009-09-14 @ 08:49:56
URL: http://www.metrobloggen.se/jennymangs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0