Godmorgon!

Godmorgon alla vakna läsare, om jag har några vill säga? :)
Idag är det ju Tisdag och på vårat schema är det promenad med lite mammor från mammagruppen som ska umgås, längtar det ska bli jätte roligt. Det har man längtat till =).
 Så dress coden idag blir grått & mjukt! ; ) En bild kommer sedan då man är färdig donad.

Igår var vi på babysång,mötte upp Ellen&Helena vid H&M, sedan kom Ello och vi gick upp alla 4.a.
Denna gång var det jätte roligt,efter vi hade ramsat färdig så gick alla mammar som var med på sången och fikade. Det var så roligt =).

Igår somnade inte killarna förrän vid 9,halv tio. Sedan vaknade Liam inatt vid 2 tiden, men sedan somnade han om. Vaknade sedan vid halv  6 tiden. & Lucas vaknade halv 8. ;D

Så nu är vi uppe och leker lite, Lucas är och kryper på golvet medans Liam sitter i hoppgungan som dom älskar.

Just nu lyssnar jag på Hungry Eyes m. Anders Fernette. Sjukt bra.
Jag känner mig så glad&lycklig idag, längtar såå mycket tills Marcus kommer hem :)

Till helgen kommer Mormor & Morfar Janne hit och hälsar på såå roligt :D ,  sedan den 24. kommmer Farmor som vi längtar :D sedan den 2 okt. kommer Morfar&Mormor Mia hit. Sedan den 3 okt. Åker Jag och Barnen hem till Norrland, och ska vara där uppe i 1 månad först =) Sedan får vi se hur länge till vi stannar. Beror på hur länge vi kan hålla oss borta från Pappa Marcus ! Det kommer bli jobbigt att vara ifrån honom, men då får han vila liksom jag och barnen får även umgås med sin släkt lite.  = )Så alla parter får ut något utav det hela =).

Men kommer sakna han så otroligt mycket, åh min älskling du är den bästa! Stor Kärlek till min Älskling som gör ett sådan bra jobb som Pappa& Sambo . Du är den bästa.

Nu ska jag plocka upp Lucas från golvet , som helt plötsligt började gråta utan anledning. .

Så vi hörs allesammans ; D



KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: sandra

Gud så stora grabbarna har blive.. jag hoppas verkligen på att vi ska få träffas då ni komemr upp... ni kanske kan åka med papap och mia upp över en dag och se hur vi bo;)

saknar dig sååå mycket. jag ringer ikväll har mkt att säga ;)

Kramar till er alla!

2009-09-15 @ 10:10:04
URL: http://sandra-bergsten.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0