Helgens bravader

Nu är det snart slut IGEN på helgen, typiskt..
I torsdags förmiddag kom tejerna från mamma gruppen och lekte med pojkarna:D Var jätte jätte roligt =) Tusen tack för att ni ville komma :D.
Sen på förmiddagen så kom Mormor&Morfar Janne, och gud så pojkarna blev glada :) Vi tog det mestadels lungt i torsdags,men fredagen blev värre för min del.

På fredags morgon gick jag och min sambo och duschade sedan när vi kom upp igen så fick jag självklart yrsel!!
Vart sängliggandes hela morgonen och hela kvällen. Dagen efter så klev jag upp min fick lägga mig igen två timmar och det blev bättre. Som tur var. Så vi tog en promenad till Torekällberget med mormor och morfar Janne,vi kollade på alla djuren samt tog en liten lunch. Sedan handlade vi lite och gick till ida & fikade lite.
 Sedan har vi mest bara tagit det lungt och varit tillsammans allesammans, riktigt mysigt :D
.
Idag är det söndag och vi har varit och slängt massa skräp och pantat flaskor och jag köpte mig en skiiit snygg tröja/tunika. Bilder kommer senare på den & på massa annat =).

Senare kommer våran vän Ida & hennes hund Miimi hit och hälsar på lite.  = ).

Ha det så bra kära läsare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0