Jag vann!! =)

Jag har vunnit kläder åt pojkarna på Tradera 161 kr för rätt så mycket kläder. Det känns hur kul som helst och rätt så billigt, inte alls farligt.

Var riktigt fina kläder med, så det är roligt att man vann denna gång.

Idag har vi varit hos Ida och vi vart bjuden på hemma gjord pizza. såå gott*mumma.
Sedan fick pojkarna lite lunch som bestod av kyckling med couscous och salsa sås. & Kalops. till efterrätt blev det päron-mango med havre. Så bra till efterrätt och väldigt mättande.
Sedan vart pojkarna jätte griniga så vi bestämde oss att dem fick ta ett bad.
Dem gillade  verklien att bada i badkaret, men Liam gillar inte när man slår på vattnet då han sitter i karet. haha han började gråta stackars liten. Medans Lucas han brydde sig inte för 5 öre. Han bara satt där i och skrattade och surrade på. Sedan ramlade Liam men hann få tag i honom snabbt så det vart inget märke eller så. Han vart nog mest rädd att få vatten över ansiktet och ramla i det.
Sedan satt vi och myste med Ida lite innan dem skulle gå promenix med pappa sin. Så nu ligger jag och vilar mig lite, men kan bara inte somna,vet inte varför..
Men jag får väl lägga mig tidigare ikväll då :) Det kan ju vara skönt
Vi är även hundvakt åt Miimi, och hon är ju knasig,  hon verkar vara lik sin matte. Kan verkligen inte ta det lungt 5 minuter. haha. men  vi gillar dig ändå Miimi.
Jag verkligen älskar min familj & vänner, Ni är mit allt, ni är guld värda allesammans.
Marcus,Lucas&Liam tack för att ni finns ni är mitt allt ,mitt liv, min familj!!
Puss!

 

Nu blir det mera Ghost Whisper ..
Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Jenny Mangs

sötisarna

2009-09-24 @ 08:47:57
URL: http://www.metrobloggen.se/jennymangs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0