*Love it*

Tjenixxens!
Idag har det varit en helt underbar dag för oss. Liam vaknade runt 05.40 och somnade tills lucas vaknade. Lucas 07.00 somnade om till 8.30 . Det var så skönt. Jag och Liam vi klev upp och låg på golvet i vardagsrummet och lekte. Tills han vart lite hungrig och fick gröt,då vaknade självklart Lucas och vart hungrig : ) . Men jag måste få säga att våra små prinsar har varit otroligt snälla idag och det är jag  så tacksam över. Efter några timmar efter dem fick gröt gick jag och Liam till sängs för att vila,sedan vaknade vi runt 12. Och guuud vad det var härligt, har jag inte världens underbaraste  sambo så säg?! =) Älskar dig så mycket mitt hjärta!! Sedan tog vi en sväng till ICA MAXI för att handla barnmat och lite till våran middag som bestod av lax,zucchini.röd paprika,blomkål och gräddfil. Otroligt gott var det, tog väl bara 15 minuter att göra middagen idag.Och det är inte ofta det händer :P .

Nu ska jag ta Lucas som gråter ihjäl sig. Men mera kommer ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0