Ruskig morgon.

Tidig morgon idag, vaknade för en stund sedan av att pojkarnas farmor försökte få dem att somna. Då ryckte jag in och fick dem båda att somna, Liam fick se på Over the hedge - sedan somnade han efter några minuter.
Lucas behöver man vagga på rumpan så somnade han.
Jag vill bara säga Tusen tack Svärmor att du finns, du är så underbar och tack för all hjälp vi får. Tack för att barnen har världens bästa farmor!

Idag blir det barnbasar, guud så roligt det ska bli! Massa folk och massa barnkläder.Vi får se om Farmor följer med eller om hon är hemma och myser med killarna.Ellen skulle med i alla fall. Det ska bli roligt faktiskt :D

Igår var jag & min älskade Marcus på Bio vi såg Flickan som lekte med elden. Sjuukt bra film nu måste man ju bara se 3:an. :)
Det var jätte härligt att jag och marcus fick gå på tu man hand och bara rå om varandra, inte behöver avbryta mitt i en film för att byta blöjor eller vyssa barnen. Det var mysigt, men så klart man saknade barnen, det kändes så tomt utan dem. Men våran kärlek till varandra är underbar vi fyller varandra med massvis utav kärlek. 
Jag verkligen älskar dig marcus! Du är det bästa som hänt mig, du är den bästa.
Love you babe!!=)

Nu blir det film, ha det så bra 


Kommentarer
Postat av: Rolle

:D

2009-10-03 @ 10:32:36
URL: http://djrolles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0